"Of Salak"

167 14 19
                                    



Jiyeon bebeğin kalp atışlarını ve sağlıklı olduğunu duyunca hüngür hüngür ağlamıştı. Neyseki artık bebeği kabullenmiş her şeyden çok istediğini söylemişti.

Jiyeon,Dohyun'a sürpriz yapmak istediğini söylediği için uzun bir süre çenemi tutmak zorunda kalacaktım.

Hastanedeki işimiz bittiği için çıkışa doğru yürüyorduk.

Jiyeon: Hyunjin'in burda ne işi var?

Hwy: Hyunjin mi?

Jiyeon'un gösterdiği tarafa baktığımda etrafına bakınarak yürüyen Hyunjin'i gördüm.

Hwy: aahhhh! Neden buradaki şimdi?!

Jiyeon: bişey dememiştin deme?!

Hwy: dememiştim!

Jiyeon: aha! Gördü bizi.

Hyunjin bir kaç adımla yanımıza vardığında bakışları ikimizin arasında gidip gelip en sonunda bende durmuştu.

Hyj: Young. 'Bir yakınım' dediğin Jiyeon mu?

Jiyeon: yah! Ben istedim burda olmasını. Hadi sizi baş başa bırakayım ben kaçayım.

Tam gitmemesi için arkasından bağıracaktım ki Hyunjin elimden tutup yürümeye başlamıştı.

Kalbimi kusacağım sanırım birazdan. Hem açım hemde sakin atmak bilmiyor!

Arabaya geldiğimizde beni ön yolcu koltuğuna oturtup kemerimi taktı. Sürücü koltuğuna geçtiğinde yola çıkmıştık.

Hwy: Nereye gidiyoruz?

Hyj: piste... aklım sendeyken işime odaklanamıyorum.

Hwy: bişey demeyecek misin?

Hyj: ne dememi bekliyorsun? Benden habersiz şehir dışında bir hastaneye gidiyorsun. Hemde kadın doğum bölümüne. Ve biz bir gün önce birlikte olmuşken.

Hwy: Sen benim mi hamile olduğumu düşünüyorsun?! ㅋㅋㅋㅋ saçmalama Hyun! Sadece bir tanıdığımızı görmeye gittik.

Hyj: hamile değil misin?

Hwy: hamile olmamı mı isterdin?

Hyj: sen istemezmiydin?

Hwy: yah! Ne diyorsun arsız çocuk. Sus da önüne bak.

Hyunjin sırıtarak yola odaklandığında dudaklarını aralayıp tekrar konuştu.

Hyj: benden bişey saklıyorsun Gwon ama ben öğrenirim.

Hwy: bende seni çok seviyorum... Yah! Ayrıca ben açım!

Hyj: bana tok olduğun zamanları söyle çünkü sürekli açsın. Hem gözlerinin altına bak! Uyumamışsın hiç. Sana uyuyacak bir yer ayarlayalım.

Hwy: Sen benim karnımı doyurda gerisi önemli değil. Yoksa milyonluk arabana kusarım bak aç aç.

Hyj: kusmak falan deme. Hala hamile olman geliyor aklıma!

Hwy: of Hyunjin of!

Piste geldiğimizde içerideki Starbucks'ta güzelce karnımı doyururken Hyunjin'de hazırlanmak için gitmişti. Elimde kahvemle birlikte pite inip Hyunjin'i izledim. Çalışanlar uyumam için oda ayarladıklarını söyleselerde uyumaya niyetim yoktu.

Telefonuma gelen bildirim ile gözlerimi pistteki Hyunjinden çekip telefonuma çevirmiştim

BangC "disko disko pakizanee!" Adlı WhatsApp grubunu oluşturdu.

Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin