Minho: YAH! Bana bakın! Kalkın çabuk aile var burada!Minho başımıza dikelmiş Hyunjin ile bizi ayırmaya çalışıyordu. Dışarda sarınarak üstümüze havlu örtmüş şezlonglarda sarılarak uyumuştuk. Uzun zamandan sonra bir araya gelmemize rağmen çok sevgili Abicğim aramıza girmekten vazgeçmiyordu.
Hwy: Jay ve Nayeon'dan haber var mı?
Heon: Düğün gecesinden sonra olacakları biliyorsun Youngjam. Güzel çiftlerimizi rahat bırakalım.
Hwy: ıyyyy
Minho: yaaa tabi ıyyy Hyunjin'le evlencem diye diretirken iyiydi ama.
Hwy: Ya benim kocam yapmaz öyle şeyler.
Felix: senin kocan olacak o şahıs aramızdaki edepsiz.
Minho: Sen daha Hyunjin'i hiç tanımamışsın.
Hwy: Hyunjin, ne diyor bunlar?
Hyj: Sen boşver onları.
Minho: bak nasıl da biliyor sizi evlendiremeyeceğimi.
Hyj: kaçıracağım kızı göreceksin.
Minho: sen susta sonraki yarışta sıralamanı koru. Teknik direktörlüğünü bırakacağım az kaldı.
Hyj: Ney?!
Hyunjin yattığımız yerden aniden dikleşti.
Minho: bak nasıl da kalbine indi. O da biliyor bensiz yapamayacağını.
Minho, üniversiteyi bitirdikten sonra scuderia ferrari yakınına Hyunjin'in menajeri ve teknik direktörü olarak girmişti. Onunla telsizden konuşan tek kişiydi.
Hyj: şakası bile kötü!
Felix: hadi kalkın kahvaltı yapalım açım!
Hwy: repliğimi çaldın!
...
Hwy: HYUNJIN! HYUNJİİİİİİNNNNN! HHYUUNJİN AL ŞUNUUU!
Elime deniz anası yapışmıştı ve korkudan hareket edemiyor sadece cıyarıyordum. Kahvaltıdan sonra gitmeden önce Bali'in güzel denizine girmek istemiştik. Fakat Bali'de nadir görünmesine rağmen bula bula beni bulmuştu denizin anası.
Ben denizin kenarında hayat memat meselesi verirken onlarda denizde eğlenip halime gülüyorlardı.
Hwy: YAH ABİ BARİ SEN GEL!
Minho: Kocam kocam diyorsun, kocan gelsin.
Hwy: üğğğğğ! Biri alsın şunu deniz canlılarından nefret ederim YEMEM BİLE!
Hyj: geldim geldim bağırma!
Hyunjin yanıma gelip deniz anasını sakince çekmiş ve kenara koymuştu.
Hyj: geçti hm? Hallettim.
Hwy: geçti... yanar mı bu?
Hyj: yanmaz. Bali'de ki denizanaları temiz.
Hwy: ohh içim rahatladı.
Hyj: yüzelim mi?
Hwy: Hmhm.
....
24 Mart -Avustralya
Albert Park, Melbourne yarış pisti.Hwy: Hyunjin'in ilk üçte bitireceğinden şüphem yok. Üst üste üç kere dünya şampiyonu oldu benim kocam.
Bangchan, ben, Felix , Heon , Nayeon,Jay ve Jungkook boynumuzdaki vip Ferrari kartlarımızla güvenliklerin eşliğinde yerlerimizi almak için yürüyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanfictionSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...