Eunwoo duş almak için odadan çıkana kadar hiç hareket etmeden odanın en uç köşesinde tek başıma oturuyordum.Zorla dokunmuştu bana. Yalvarmama rağmen beni dinlememiş iğrenç şeyler yapmıştı. Nasıl unuturdum bana yaptıklarını? Nasıl toparlanacaktım ben? Sevdiğim adamı kendi ellerimle boğmuşken nasıl unuturdum?!
Bütün gece uyumamış olduğum yerde sayıklamıştım.
"Hyunjin,gitme..."
Eunwoo odadan çıktığı gibi kapıyı kilitleyip kendimi odadaki ebeveyn banyosuna attım. Vücudumu öyle bir keseliyordum ki sanki suyla birlikte tüm yaşanmışlıklar gidecekmiş gibi.
Duştan çıkıp odada bulduğum siyah eşofman takımını üzerime geçirdim. Bişey yapmam gerekiyordu bizi öylece öldürmesine izin vermezdim.
...
Günlerce düşündüm. Evin her yerini dolaştım ama işime yarayacak koca evde hiç bir şey bulamadım. Eunwoo evden gidene kadar odamdan çıkmıyor nefes bile almıyordum. O günden sonra hiç konuşmamıştık. Sadece yemek yememi söylüyor eve gelip gittiğini belirtiyordu. Gerçekten evliymiş gibi davranması sürekli midemi bulandırıyordu.
Her gün nereye gittiğini bilmesem de belirli saatte gidip belirli saate geliyordu. Ona göre yapacağımı yapıyordum.
Şu bir hafta boyunca ne doğru düzgün uyumuş nede ağzıma yemek sürmüştüm. Bütün gece balkonda oturup sabah olmasını bekliyor odadaki kitapları kurcalıyordum. Nereye kadar böyle dayanacaktım?
O kadar sessizdim ki kendi sesimi bile unutmuştum. Ağlayamıyordum bile.
Eunwoo'nun evden çıktığını duyunca mutfağa inmiştim. Mutfağa sakladığım kağıt kalemi alıp hızla odama çıktım. Ne olur ne olmaz diye kapıyı kilitlemiş masaya geçmiştim.
Eunwoo'nun beni tehdit ettiğini ve bana yaptıklarını bir bir kağıda yazacaktım. Eğer olurda biri gelirse kağıdı ona verecektim.
Lütfen bu kağıdı Hwang Hyunjin'e ulaştırın.
Hyunjin biliyorum bana sinirlisin ve belki beni çoktan hayatından çıkardın ama yemin ederim hiç bir şey sandığın gibi değil. Eunwoo beni yaptığım şeylerle tehdit ediyor. Eğer onu öldürürsem veya kaçmaya çalışırsam her şeyi magazine verecek ve tüm suçu üstüme yıkacak. Seni üzmek için beni kullanıyor lütfen ona istediğini verme. Onunla aramda hiç bir şey yok olamazda. Nayeon'u bulmak için gittiğimde bana tuzak kurmuş ve onunla gitmek zorunda kaldım. Sonrada bir sürü tehdit yağdırıp gitmemem için tüm önlemleri almış. Eğer ölürse her şeyi başka biri yayacak. Kaçarsam da öyle. O yüzden lütfen ne yapacaksınız Eunwoo'nun son kalan güvenilir adamını bulup öyle yapın. Seni ve abimi çok seviyorum. Lütfen bana güvenin.
YoungKağıdı katlayıp sporcu atletimin içine sakladım. Mutfaktan duyduğum takırtı sesleri gerilmeme sebep olurken kağıt kalemi saklayıp aşağı indim.
Gelen kişiyi gördüğümde bir yaşıma daha girmiştim.
Hwy: Jieun?!
Jieun: selam prenses... Ne oldu? Şimdide Eunwoo ile mi evlenmeye karar verdin?!
Hwy: seni öldüreceğim.
Tam üstüne doğru yürüdüğüm esnada beni durduracak şekilde konuştu.
Jieun: sence Eunwoo'nun adamlarından kalan tek kişiyi öldürdüğün an masum kalacağını mı zannediyorsun? Beni öldürürsen de her şey magazine gider. Unutma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanfictionSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...