Sıdewalks - The weeknd...
Herkesin doğum günü mesajına yanıt verirken eve gelmiş duş almış ve hazırlanıyordum. Nayeon birlikte vakit geçirmek istediğini söylesede canım yalnız olmak istiyordu. O yüzden yarında onunla kutlayacağıma dair söz vermiştim.
Saçlarımı kurutup düzleştirdim. Güzel ve parlak makyajımın ardından yeni aldığım kıyafetlerimi üzerime geçirdim.
Sanırım ilk defa bir doğum günümde beyaz giyiyordum. Küçüklüğümden beri ya mavi ya da siyah giyerdim. Garibime gitsede elbise çok hoşuma gitmişti ve 18. Yaş gününe özel olsun istemiştim.
Aşağı indiğimde annem ve babam büyük hayranlıkla bana bakıyordu.
H.annesi: şunada bakın... koca kız olmuş ve harika görünüyor...
Annem ağlamamak için kendini tutarken babam bana sarılıyordu.
H.babası: bu gün senin için özel bir gün. Yalnız geçirmek istediğine eminmisin?
Hwy: evet babaa~ eve geldiğimde sizinle kutlayacağız zaten. Bu sene kafamı dinlemek istiyorum. Kendime vakit ayırmak istiyorum. Biliyorsunuz... Ja-Young'dan sonra doğum günü kutlamayı sevmiyorum.
H.annesi: benim melek kalplim. Git ve eğlen. Tadını çıkar canım...
Evden çıkıp taksi çağırdım.
Taksi uzun yoldan sonra Cheonggyecheon Irmağı'nın önünde durdu.
Ücreti ödeyip ırmağın kıyısına yürüdüm. Ağaçlı bitkilerden birinin kökünü kazıyarak küçük şeffaf poşete koyulmuş notu gördüm.
Ja-Young ile 18. yaş günümüzü Seoul'de doyasıya eğlenerek geçirecektik. Ve birbirimize özel belirli yerlere notlar yazmıştık. Ben yeouido park'ına bırakmıştım. Sakura ağaçlarından birinin altına gömmüştüm.
Notun dışındaki ambalajı güzelce çıkarıp kağıdı çantama koydum. Bu notu şimdi okumaya hazır olduğumu hissetmiyordum. Irmağın kenarında yürüyerek yakınlarda hoşuma giden bir restoranda oturdum. Büyük bir keyifle yemeğimi yerken çalışanlardan biri sakince masama yaklaşıp saygıyla eğildi.
"İyi akşamlar efendim. Rahatız ettiğim için kusuruma bakmayın ama bu sizin için"
Adam masama zarfı bırakıp gözden kayboldu. Zarfı yavaşça açıp içindeki katlanmış kağıdı açıp okumaya başladım.
"Seni ilk defa bu kadar şık görüyorum. Doğum gününü yalnız kutlamak için biraz fazla şık değil misin? Özel gününde yanında olmama izin ver."
Hwang
Notu bırakıp etrafıma bakındım ama onu göremiyordum. Burda olduğumu. Nerden biliyordu ve nerden görmüştü hiçbir fikrim yoktu. Ayrıca madem çok istiyordu niye böyle notlarla gizli saklı davranıyordu anlamıyordum. Daha yemeğimi bitiremeden başka bir takım elbiseli adam geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanficSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...