Uluslararası okul

125 11 9
                                    




Nyn: sen Hyunjin'den hoşlanmıyormusun?

Hwy: hayır. Ona hiç o gözle bakmadım. Yakışıklı zengin her konuda yetenekli ama... ne bileyim onu benden uzaklaştıran bişey var. Kendimi onunla yan yana düşünemiyorum.

Nayeon surat asarak sırasına oturur: ondan gerçekten hoşlanmıyorsun. Peki o çocuk nasıldı.

Hwy: adı Abel Hope. İyi biri ama çok itici. Son sınıf.

Nayeon: neden kimseden hoşlanmıyorsun. Çöpçatanlık yapmak istiyorum.

Hwy: Yeonjin nerde

Nayeon: a Yeonjin bu gün gelmeyecekmiş öyle yazdı dün akşam.

Hwy: neden?

Nayeon: bilmem. Pek bişey söylemedi bende üstüne gitmedim.

Hwy: hm tamam.

Dün akşam olanlardan dolayı korkmuş olabileceğini düşündüm ve evde dinlenmesi iyi olabilirdi.

Nayeon: bende gidip Minho'ya falan çöpçatanlık yapayım.

Hwy: ah Minho demişken. Onunla konuşmam lazım Felix'e yap sen.

Nayeon: çöpçatanlık yapmama da izin yok.

Sırasında yalnız başına oturup kalemini çeviren Minho'nun yanına sandalye çekip oturdum.

Hwy: Naber

Minho: iyi...

Hwy: hey yüzün beş karış asık bu ne hal?

Minho: okul uluslararası oldu ya. Yabancı dili olmayanları atıyorlar. Ne yapacağım ben. İngilizcem çok iyi değil ama Fransızca ve İtalyancam var.

Hwy: aishh sende mi? Şu konuda endişelenme kimse seni okuldan gönderemez.

Minho: nerden biliyorsun? Kesin bişey değil.

Hwy: hey bana güven hm? Söz veriyorum atılmayacaksın.

Minho bana bakıp elindeki kalemle oynamayı bıraktı.

Minho: sana bakınca aynaya bakmış gibi hissediyorum. Her konuda çok benziyoruz.

Hwy: o zaman ban güven.

Gülümseyerek masadan kalkıp sandalyeyi yerine bıraktım. Dersin başlamasına az bir süre kaldığı için acele etmem gerekiyordu. Hızlıca sınıftan çıkıp müdürün odasına gittim. Minho ve diğerlerinin atılmasına izin veremezdim.

Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Müdür beyin önünde saygıyla eğilip konuşmaya başladım.

Hwy: Günaydın müdür bey. Biliyorsunuz amcam şu an yurt dışında. Ona atmam gereken acil bir mail var bilgisayarınızı kullanabilirmiyim?

"Bilgisayar odaları açık değil mi?"

Hwy: açık değil. Ayrıca ders dışında orayı kullanmamız yasaklandı ya

Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin