"Senin dudakların dolgu mu?"

187 11 28
                                    


Yarışın başlaması için geri sayım veriliyordu.

10...
9...
8...
7...
6...
5...
4...
3...
2...
1...

Hyj: hadi!

Hwy: yah! Bu niye gitmiyor?!

Hyj: düzgün bas!

Çok geç başlamış ve en sonda kalmıştım. Hyunjin sakin kalmaya çalışsa da kötü bir fikir olduğunu düşünmeye başladığına emindim. Olabildiğince hızlı bir şekilde hedefimizdeki aracı yakalamaya çalışıyordum fakat rakipler fazla iyiydi ve araba yarışlarıyla gram yeteneğim yoktu.

Bir kaç dakika sonra Minho,Hyunjin'i aramıştı.

Hyj: iki araç varmış! İkisi ayrı ayrı yarışıyor yani. Kırmızı ve siyah  lamborghini.

Hwy: kırmızı olan birinci gidiyor! İmkanı yok ona yetişemem!

Hyj: yetişiriz yetişiriz. Siyah olan nerde?!

Hwy: dördüncü giden sanırım

Hyj: evet evet o! Ona yetişmeye çalış.

Hwy: Hyunjin 7. gidiyorum?!

Hyj: daha fazla bas

Hwy: ne?!

Hyj: hızını arttır.

Hwy: emin misin?!

Hyj: eminim eminimmm! Sen kökle gazı yavaşla dediğimde yavaşla.

Hyunjin'in dediğini yapıp bir anda gaza bastım. İki araç geçmiştim ve geriye tek araç kalmıştı. Zik zak yaparak önüne geçmeye çalışsam da beni engelliyordu.

Hyj: şimdi beni çok iyi dinlemen gerekiyor. Aracın arkasına yaklaş onunla aynı hızda git. Tampona çok yakın olman gerekiyor.

Hwy: deneyeceğim.

Önümdeki mor lüks aracın arkasına yaklaşıp aramda çok az bir mesafe bıraktım ve dikiz aynasından diğer yarışçıları gözledim.

Hyj:tamam şimdi senden isteyeceğim çok çılgınca geliyor ama yapmak zorundasın. Hızın aynı kalacak fakat aracı ters döndüreceksiniz ters şekilde onu geçtiğinde direksiyonu sonuna kadar sola çevirip aracı düz çevireceksin önüne geçmiş olacaksın.

Hwy: yer değişelim!

Hyj: yaparsın. Bunu Minho bile yapıyor.

Hwy: ben Minho değilim!!!

Hyj: sen Hwayoung'sun! Hadi yapmak zorundasın!

Bir anda direksiyonu çevirip geri geri gitmeye başladım. Önümdeki araçla hizayı bozup ondan öne geçtiğimde direksiyonu sonuna kadar çevirip arabayı düz hale getirdim. Araç bariyerlere doğru gidiyordu. Panikle çığlık attığım sırada Hyunjin'in refleksleri Sayesinde aracın yolu düzelmişti.

Hwy: az kaldın giriyordum bariyere! Ben demiştim sana

Hyj: ama gitmedik. Hallettik işte!

Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin