Son ders zili çaldığında eşyalarımızı toparladık ve okuldan çıktık. Antrenmanım bir saat ertelendiği için okuldaki etütümü asmaya karar vererek beşimiz birlikte kol kola girdik ve en yakındaki Starbucksa doğru yürümeye başladık. Neyseki çok uzakta değildi. 15 dakikalık bir yürümenin ardından sohbet ede ede içeriye girip sıra beklemeye başladık.
Bilirsiniz Starbucks her zaman kalabalıktır.Yeonjun: Kiraz çiçekleri çok güzel ve yeni arkadaş gurubumla oraya gitmek... bu demek oluyor ki sıkı arkadaş olacağız.
Nayeon: Batıl inançlı derken Yeınjun'dan bahsediyorlar sanırım.
Hepimiz Nayeon'un dediğine güldüğümüzde sıra bize gelmişti. Ben Büyük boy kahve bazlı caramel frappuccino ve çikolata parçacıklı kurabiye siparişi verip ücreti ödedim. Hepimizin siparişleri hazırlandıktan sonra sessiz sakin boş bir masaya oturduk.
Yaz kış fark etmez soğuk kahve benim için her zaman vardır.
Sohbet edip kahvelerimizi içerken Sunoo'nun telefonu çalmıştı. Önemli bişey değilse yanımızda açabileceğini söyledik ve oda Jay'in aradığını açsa sorun olmayacağını söyleyerek aramayı cevapladı.
Telefonla konuşurken bir anda bakışları bana dönünce telefonu kulağından çekip sesi kapattı.
"Nerde olduğumuzu soruyorlar söyleyeyim mi?"
Nayeon ile bir anlık birbirimize baktık daha sonra Yeonjun'a dönüp sorun olmadığını söyledim.
Tekrar sesi açıp okulun yakınındaki Starbucks da olduğumuzu söyledi.Kurabiyem bitikten sonra az kalmış kahvemi de elime alıp ayaklandım.
"Ben gideyim antrenmana geç kalmayayım. Jay'e selam söylersiniz"
Nayeon: Dikkatli ol bana haber ver
Başımı sakladıktan sonra görüşürüz diyip mekandan dışarı çıktım. Kapıda sert bir bedenle çarpılınca geri sendelemiştim.
Tesadüfe bakın, çarptığım kişi de Jay(!)
Şansıma tükürme imkanım olsa hiç bir zaman kurumazdı herhalde.
Jay refleksle kolumdan tutmuştu dağılan saçlarımı düzelterek boğazımı temizledim ve bir adım uzaklaşıp ona bakmayı sürdürdüm.
Jay: Hwa-Young, nereye?
Hwy: bu gün antremanımız geç başlıyor da ona gidiyorum şimdi.
Jay: Antrenörler toplantısı olduğu için
bu gün tüm antrenmanlar iptal diye biliyordum.Hwy: a öylemi
Hızlıca cebimdeki telefonu çıkarıp uçak modunu açtım ve mesaj yağmuruna tutulan telefonuma bakmayı sürdürdüm.
Jay: telefonların açık olsa iyi olur. Her an her şey olabilir.
Hwy: haklısın, dikkatli olurum. Bari gidip kuvvet antrenmanı yapayım. Spor salonunun anahtarı var
Cebimdeki anahtarı çıkarıp elimde salladım.
Jay gülerek karşılık verdiğinde bende ona gülümsedim.Jay: dikkatli olmalısın çok geçe kalma
Hwy: tamam. Olurum. Sonra görüşürüz.
El sallayarak hızlıca okul doğru yürüdüm. Telefonumu aktif kullansam iyi olacaktı. Neyseki antrenörümüz yedek anahtarları bana verdiği için spor salonunu istediğim gibi kullanabiliyordum.
Kısa bir sürenin ardından okulun bahçesine girip spor salonuna doğru yürüdüm. Etrafta sadece okulun özel etütlerine kalan öğrencileri vardı. Bende annemle konuşup hafta sonu dershaneyi iptal edip hafta içleri antrenmanımın olmadığı günler etüte kalmak istediğimi söyleyecektim. Öbür türlü iki günlük tatil hakkımda çöp oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanficSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...