Her zaman yanı başınızda

133 11 0
                                    


Bir anda etrafında duyduğu seslerle Hyunjin yüzünü buruşturarak gözlerini açmaya çalışır.

Hyj: bu saate ne bu ses.

Hyunjin gözlerini ovuşturarak ona sarılan Hwa-Young'u uyandırmamaya çalışarak yataktan kalktı. Kapıyı açıp koridora çıktığında koridorun ışıkları kapalıydı. Hwa-Young'un odası daha yeni yapılan kattaydı ve o kat kulanıma açık olmadığı için o sadece onlar vardı. Korumaların yerlerinde olmadığını gören Hyunjin bişeylerin ters gittiğini anlamıştı.

Bir anda eşya odasından gelen seslerle adımlarını oraya yöneltir. Korumalardan biri yerde kanlar içinde yatıp acıdan kıvranıyordu. Hyunjin hızlıca adamın yanına gidip kan fışkıran boğazına baskı yapar.

Hyj: hey! Neler oluyor? Sana bunu kim yaptı?!

Adamın göz bebekleri yavaş yavaş kayınca Hyunjin diğer eliyle cebinden telefonunu çıkarıp şifresini açmaya çalışır. O sırada arkasından gelen bir tekme telefonun eşya dolabının altına gitmesini sağlar.

Hyunjin hızla arkasında döner ve döndüğü gibi yüzüne sert bir yumruk yer. Yerden hızlıca kalkıp karşısındaki siyah maskeli adama bakar.

Hyj: sen osun değil mi? Başımıza bunların gelmesini sağlayan şerefsiz.

Adam ses değiştirici ile konuşur. "Duyduğuma göre Hwa-Young tekrar konuşabilecekmiş. Amacım onun o iğrenç sesini kesmekti ama işini başkasına bırakırsan böyle olur işte."

Hyunjin adamın yakasına yapışarak onu duvara bastırır.

Hyj: Kimsin lan sen?! Neden bunları yapıyorsun ha! Başka yollar da varken neden neden bize bunu yapıyorsun?!

Maskeli adam gülerek Hyunjin'in sinirlerini bozmaya devam eder. Bir anda Hyunjin'i hızla ittirdiğinde sırtını dolaba çarpar. Adam Hyunjin'in üzerine doğru yürüdüğü sırada Hyunjin kullanılmayan sedyenin üstünde sopayı alır ve ona doğru sallar.

Hyj: Neden ayağıma kadar geldin?

"Çünkü beni kolayca aklayamayacağını göstermek istedim. Senin hastanende elimi kolumu sallaya sallaya dolaşıyorum ve en güvenlikli katında bunca zamandır keyif çatıyordum."

Hyj: bunca zamandır buradamıydın?!

"Ben her zaman yanı başınızdayım Hyun. Gözüm her zaman üstünüzde. Sakın beni hafife almayın"

Hyj: kim olduğunu öğrendiğimde seni Kuzey Kore sınırlarına bırakacağım. Biliyorsun Güneylileri çok severler.

"Kendini kandırmaya devam et. Bende bu sırada işlerimi halledeyim..."

Hyunjin ona saldırdığında ikiside yere düşmüştü. Hyunjin onu üzerine çıkıp boğmaya çalışır. Altındaki adam onu elleriyle engellemeye çalışsada işe yaramıyordu.

Tam o sırada seslere uyanan Young onları görür. Hyunjin bir anda başına aldığı darbeyle yana düşer. Acıyla kıvranan Hyunjin yüzünü buruşturur ve kanayan kafasını tutar. Hwayoung hızlıca onun yanına eğildiği sırada adam sürünerek kaçar.

Hwa-Young ağlayarak Hyunjin'in başına baskı yapar. Onu yavaşça yerden kaldırıp odasına doğru yürütür. Onu yatağa uzandırdıktan sonra telefonunu hızla alıp samimi oldukları arkadaş gurubuna yazar.

Never or Heartless || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin