O kadar dalmıştım ki düşüncelerime yanıma birinin oturduğunu daha yeni fark ediyordum.Hwy: Günaydın Nayeonshii
Nyn: Günaydın da çok erken değil mi?
Hwy: günün doğuşunu seyretmek istedim uyku tutmadı. Sen niye kalktın.
Nyn: Dün gece olanlardan sonra kendimi hiç birinin yanında güvende hissetmiyorum. Uyuyamadım bir türlü seni görünce yanına geldim hemen.
Hwy: iyi yapmışsın. Sende kahve istermisin?
Nyn: yok. Ben kahve pek aramam
Hwy: Ne?! Cidden mi? Kahvesiz gün geçiremem ilaç gibi.
Nyn: sporcusun sen çok içmemelisin
Hwy: haklısın...
Nyn: bilekliklerimiz çok güzel. Sürekli bakıp bakıp mutlu oluyorum.
Hwy: evettt çok tatlılar. Daha bir sürü alırız.
Nyn: hmhm.
Nayeon başını dizim üzerine koyduğunda sohbet etmeye başlamıştık.
Nyn: voleybolcu olmasaydın ne olmak isterdin?
Hwy: mmm... savcı veya deniz subayı olmak isterdim. Harp okuluna gitmeyi hala düşünüyorum.
Nyn: wooahh! En yakın arkadaşım orduda olması yada Hukuk kazanması çok havalı. Voleybolcu çok başka zaten.
Hwy: sen ne olmak isterdin?
Nyn: ben kafeteryam olsun istiyorum. Kendi halimde hoş bir konseptiye sahip uygun fiyatlı popüler bir yerim olsun orda çalışayım isterdim. Açıkçası maddiyatı pek düşünmüyorum çünkü annemle babam bu konuda endişelenmemizi söyledi. Biraz bencilce ama elimde şansım varken neden değerlendirmeyeyim ki?
Hwy: katılıyorum. Peki konsept ne? Adını ne kocayacaksın?
Nyn: sarı,turuncu,pembe parlak gün batımı renklerinde olacak. Adını daa... shining sunset yapacağım. Parlak gün batımı. Mutfakta oldukça iyiyimdir.
Hwy: Gün batımına bayılırımmm. Konsept çok hoş. Yanında çalışan istersen seve seve yardım edebilirim.
Nyn: ağğaa teşekkür ederim Hwa-Young~
Nayeon ile sarılıp geri çekildiğimizde kafamızı arkamızdan gelen tıkırtıya doğru çevirdik.
Hwy: Felix! Günaydın
Flx: erkek arkadaşın... yanında Jieun var...
Hwy: erkek arkadaşım mı? O k- NE?! HEON'UN YANINDA MI YATMIŞ?!
Flx: bilmiyorum ama Heon'un yattığı odadan çıkarken gördüm.
Hızlıca ayağa kalkıp bağıra çağıra Jieun'u aramaya başladım. Etrafta uyuyanlar uyanıp neler olduğuna bakıyordu.
Hwy:Jieun! Nerdesin?!
Jieun: Ne bağırıyorsun sabah sabah?
Onu gördüğüm gibi saçını tutup geriye doğru çektim. Bağırıp çağırıyor elimde kuş gibi çırpınıyordu.
Hyunjin,Bangchan ve Felix bizi ayırmaya çalışırken diğerleri ise izlemekle yetiniyordu. Jungkook kollarımda sıkıca tutarak beni Jieun'dan uzaklaştırmıştı. Ben ise ondan kurtulmaya çalışıp Jieun'a tekmeler savuruyordum.
Hwy: Seni lanet olası kaltak! Önce hakkımda saçma sapan dedikodular yay sonra gel burda en yakın arkadaşım,KUZENİME YÜRÜ! SEVGİLİN VAR SENİN SEVGİLİN! BİRDE BANA ONLARDAN UZAK DUR DİYORSUN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanfictionSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...