Follow the Rhythm- Lee MinhoKendini büyütüp eğiten Bertha, adını ağzına bile almadığı bir adam için çalışmakta. Kim bu adam? Bertha neden onun için çalışıyor? Peki onlar ne?
...
"Kalbinin ritimlerini takip et. Onlar seni doğru yere götürecek..."
Peki ya ben o kalbi söküp parçalamak istiyorsam?
...
"Adın Gabriell Bertha Vittori mi?"
"Evet..."
"Gerçek adın ne peki?"
...
"Ben sana Fransızca çalıştıracağım ve sende bana dövüşmeyi öğreteceksin"
...
"Lee Minho. Kimsin sen?!"
"Yıllardır Enzo ve seni arayan kişi"
...
"Üç saniyen var seçimini yap bayan Di Carlo"
...
"Sıradan bir üniversite öğrencisi dikkat çekmez. 'O' yıllardır işlerini nasıl yürütüyor sanıyorsun?"
...
"İtalyan mafyalarının iki kesimi var. Biri zekasıyla hareket ederken bir diğeri para nerdeyse orda biter. İkinci taraf genelde çökertilir. Ama birinci taraf planlarını en kusursuz şekilde düzenleyip kendi adaletini sağlar..."
...
Bertha: ölümüne düşmanlığa
Minho: ölümüne aşka.
Elimdeki soju bardağını ona tokuşturacakken durmuş üzerimde dolaşan gözlerine bakmaya başlamıştım.
———
Never or Heartless 2
...
Hwayoung ailesiyle mutlu bir hayat yaşarken, hamileliğinden dolayı bırakmak zorunda kaldığı voleyboldan aile şirketine geçmiş ve bir kaç ortaklarıyla işler sarpa sarmıştı.
İki tarafın anlaşmazlığı karşı tarafta kin yaratınca Hwayoung kendini bir anda çıkmaz sokağın sonunda bulur.
Fakat o sokaktan çıkmak için ona sunulan iki seçenek vardır; oğlun mu?, Hyunjin mi?
Onca yaşadığı şeye rağmen ayaklarının üstünde sapasağlam duran Hwayoung bu sefer ne yapacak?
...
Hwayoung: Bay Epstein, üzgünüm ama bu şirketimizi oldukça zarara uğratacak. O yüzden kurul kararı ve Ceo olarak sözleşmeyi red etmek durumunda kalıyoruz...
...
Minho: HWAYOUNG HAMİLE Mİ?!
...
Lee Minho
Lee Felix
Hwang Hwayoung
Hwang Hyunjin
Jeon Jungkook
Heon Lee Cassano
Park Jay
IM Nayeon
Bang Chan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never or Heartless || Hwang Hyunjin
FanficSorunlu bir çocuk olan Hwayoung, çok sevdiği Yeosu'dan Seul'a taşınır. Amcasının okulunda eğitime başlar ve son lise yılını dolu dolu geçirir. Fakat pürüzler yoldan sapmasına engel olacak mı yoksa çıktığı yolun sonunu getirebilecek mi? ---- Yıllarc...