35. BÖLÜM: Sabret

101 16 44
                                    


Keyifli okumalar oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ

❤️❤️❤️

Zeyd abinin gidişiyle bahar yengem Gözde'ye bir oda verip çocukları da o odaya aldırdı. Gözde ikisine de sahip çıkardı. Bora'nın yardımıyla odamıza çıktım karnım büyüyordu bebeklerim günden güne büyüyor doğacakları zamanı dört gözle bekliyordum. Uyku iyice bastırmıştı üstümü değiştirmem gerekiyordu lakin yataktan kalkasım yoktu. Bora anlamış gibi geceliğimi çıkartıp yamacıma geldi. Beni dinlemeden üstümdekileri çıkartıp kendi giydirdi. Uyumak da sorun olmaya başlamıştı hamile yastığı çok işime yarıyordu bacaklarımın arasına yastığı alınca biraz daha rahat uyuyabiliyordum. Gözlerimi uykuya teslim etmek istesem de Bora buna izin vermiyordu.

"Mücahidem." derken elini karnıma getirmiş okşuyordu. Miniklerim babalarını duymuş gibi hareket etmeye başlayınca Bora'nın üzerime uzanan kolunu öptüm. "Efendim mücahid yüreklim."

Dudakları yanağıma şefkatli bir öpücük bıraktıktan sonra beklediğim o soruyu sordu. "Biz ikizlere isim bulmadık ne olsun isimleri bir karar versek mi şimdiden?"

"Ya Bora daha erken ama benim aklımda bir şeyler var bilmem ki sen ne dersin?"

"Söyle söyle benim de akımda var bir kaç isim."

"Ulu Hakan." dediğimde gülümsedi ne dediğimi anlamış olmalıydı.

Osmanlı padişahı Abdülhamit Han'ın gerçek lakabı. Kızıl Sultan olarak anılması ise iftiradan başka bir şey değildi.

Bu iddia, Albert Vandal adlı bir Fransız yazar tarafından ortaya atılmış. Atılış sebebi de, Abdülhamid Han'ın Ermeni isyanlarını bastırtmış olmasıdır. Başta İngiltere ve Fransa olmak üzere Avrupa kamuoyunda Abdülhamid Han'ın kan dökücü bir padişah olduğu propagandası başlatıldı. İşte "Kızıl", yani kan döken Sultan lakabı boynuna bu sırada asıldı.

Bora bana gülümseyip, "Abdülhamid peki diğerinin ismi ne olacak Abdussamed mi?"

Kıkırdadım hayır tabi ki Abdussamed de güzel isimdi ama abimin ismi abime kalsındı değil mi? Diğer bebeğime de Suudi Arabistan kralı Faysal bin Abdülaziz'in ismini verecektim. Kudüs'ün özgürlüğü için savaşmış ve bu uğurda şehit edilmişti. Mekanı cennet olsun Allah zalimlere güzel bir son verecekti bu kesindi.

"Faysal bin Abdülaziz'in ismi uygun olur diye düşündüm tabi uzun olur o yüzden birinin adı Abdülhamid diğerinin adı da Abdülaziz olsun ne dersin."

"Ben Selahaddin ve Eyüp diye düşünmüştüm ama bu isimler de güzel sen istediysen olsun."

"Ya bu isimler de güzelmiş kafam karıştı bak hangisini seçsem ya da Eyüp ve Selahaddin ismini diğer çocuklarımıza mı versek."

Bora kahkaha attığında başımı yüzüne çevirdim. " Hani sen diyordun başka bebek doğurmam diye şimdiden ortada olmayan bebeklerimize isim arıyorsun."

"Bakma sen bana ben kesin altı yedi tane doğururum arsızım ben." dediğimde ciddiydim ama Bora inanmamış gibi yüzüme baka kaldı.

"Hadi ya o kadar doğurur musun gerçekten?"

"Ne sandın ikizlerle ömrümü biteceğimizi mi tabi ki başka çocuklarımız da olacak Allah izin verirse. Ya hiç değilse bir ya da iki kızım olsun isterim az olsunlar ki kıymetli olsunlar tabi o kadar erkek kardeşle başa çıkmak zordur ama ben güçlüyüm ya kızlarım da güçlü olur değil mi?"

FİLİSTİNLİ MÜCAHİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin