22. BÖLÜM:BİRİNCİ YIL ÖZEL BÖLÜM PART 1

175 28 41
                                    

ÖZEL BÖLÜM: Part 1

Esselamu aleyküm canlarım.

Keyifli okumalar oy ve bol bol yorumlar istiyorum.

Birinci yılımızı doldurduk inşallah daha da büyüteceğiz daha da güzel yerlere geleceğiz.

Desteğini esirgemeyen herkese teşekkür ederim. İyi ki doğdun Filistinli Mücahidem hayatıma çok güzel renklerle geldin inşallah başka hayatlara da birlikte dokunuruz.🤲

Sizleri çok seviyorum canlarım.😊😘♥️🌺

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ

Bora'dan

Yüksek çıkan sese inat kalbimde derin bir sessizlikle savaş veriyordum. Kimse nedenini bilmiyor içimdeki sıkıntıyı sorgulamıyordu, sorgulasa bile buna izin vermiyordum. Olmuyordu, yapamıyordum, asla taviz vermediğim değerlerimi bir kenara atmak beni ne denli üzüyordu bunu bir tek Allah biliyordu. Kalbim sancılı bir süreçten geçerken tekrar gözlerim doldu.

Neden bunları yaşıyordum ki neden eskisi gibi olamıyordum? Ne zaman secdeye varmaya niyet edip abdest alacak olsam başıma şiddetli bir ağrı giriyor ne yaparsam yapayım gitmiyordu. Namaz kıldıkça, elim Allah kelamına değdikçe ağrılarım sancılarım artıyor dayanılmaz boyuta varıyordu. Sonuçta tek çare olarak ibadetlerimi bırakıp yanlışa saptım. Namaz kılmaz, tersine alkol alır oldum.

Hayatımdan memnum olmasam da içine düştüğüm kuyudan çıkamıyordum. Gece kulübünden çıkıp odalardan birine geçip pencereyi açtım, içime çektiğim zehirli dumanı soluyarak dumanını dışarı savurdum. Canım fazlasıyla sıkkındı ve Buse gitmeme izin vermiyordu, nedenini bilmesem de ona hayır diyemiyordum. Evet hayatımı kurtarmıştı ona minnettardım ama hareketleriyle beni bıktırır vaziyete gelmişti. Sanki biri onu dinlemem adına kulağıma üflüyor ben de onu dinliyordum.

Sigaramdan son bir duman çekip kül tablasına bastırıp gideceğim sırada kapıda bana doğru gelen Buse'yle karşılaştım. Gözlerimi sinirle devirip beni görmemesi adına arkamı döndüm. Bana yaklaşmasına dayanamıyordum, benden hoşlandığını en başından beri anlamış olsam da sevgilisi olduğundan bunu umursamamıştım.

Şimdi ise sevgilisinden ayrılalı bir ay olmuş bu bir ayda bana fazlasıyla yaklaşmıştı. Gelmek istememiştim ama beni yine zorlayıp peşinde bir sapığın olduğunu söylemişti. Her ne kadar beni sinir etse de hayatımı kurtarmış olması onu koruma isteği oluşturmuştu. Ne olursa olsun bir kadının zarar görmesini istemezdim. Elleri karnıma dolanırken vücudunu da sırtıma dayamıştı, kaşlarımı çatıp ellerini sıkıca bir kavrayışla çekip ona doğru döndüm.

"Buse sana sınırlarını aşma demiştim!"

Ela hareleri üzerimde gezinse de başımı çevirdim, onunla bu ortamda olmam bile hataydı biliyorum ama kendime engel olamıyorum ve bunun nedenini de bilmiyorum.

" Seni sevdiğimi, seni istediğimi biliyorsun, bırak da sana aşkımı dökeyim."

Onunla bu meseleyi defalarca kez konuşmuştuk, bana karşı ilgisi olduğunu anlamıştım lakin evli olmam bile Buse'nin bana karşı olan takıntısına son vermemişti. Bıçaklanıp yaraladığım gün evli olduğumu öğrenmişti öncesinde bunu bilmediğinden haberim dahi yoktu.

FİLİSTİNLİ MÜCAHİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin