36.BÖLÜM: Güzel Anne

135 20 37
                                    


Keyifli okumalar oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ

❤️❤️❤️

Büyüyen karnımı okşayıp balkondan esen serin havayla naneli çayımı yudumladım. Fazla olmadığı sürece doktor yasaklamamıştı arada içiyordum canım çekiyordu ne yapayım. Bebeklerim günden güne büyüyordu ve artık son aylarıma yaklaşmıştım. Haziran ayı sıcaklığını sunarken Temmuz ayının sonu veyahut ortalarında o bunaltıcı havanın sıcağında doğacak olan bebeklerimle ne yapacağımı düşünüyordum. Tabi erken doğmazlarsa. Dışarıda gördüğüm kişilerle şaşkınlıkla bahçeye bakarken elimle ağzımı tuttum. Ameer Esma ile el eleydi. Nasıl ama ya bu ikisi neden el ele tutuşmuş?

Aklıma gelen şey olamazdı değil mi? Ameer sonunda dayanamayıp yapmış olabilir miydi? Devamlı kaçıracam ulen deyip duruyordu Esma ile kaçmış şimdi de gönül almaya mı gelmişti? Aman Meryem saçmalama ya ne kaçması kaçsalar burada işleri ne? Eee peki niye el eleydiler. Yok artık evlenmiş olabilirler miydi?

"Oha ama oha!" diye bağırdım. Hemen salona gidip olaya el atmam lazımdı, ciddi ciddi ben doğuma giderken Ameer evlenecek miydi? Gebertirim ama ya ben sırık efendinin düğününe nasıl katılmam ya, kambersiz düğün olmazdı ki. Korka korka odadan çıkıp asansöre bindim alt kata indiğimde salona giden kalabalığı gördüm.

Salona geçtiğimde Ameer ve Esma yan yana durmuş el eleydiler. Ameer gayet net dursa da Esma hem korkuyor hem ağlıyordu. Gözleri dolmuş ve kızarmıştı neden ağlıyordu bu kız? Dayım eve erken gelmişti Bora da, ah şansa bak Ameer umarım dayımın hıncına uğramazdı çünkü Ameer ailesiyle gelmiş Esma'yı usulünce istemiş ama dayım olmaz deyip diretmişti. Neden ya dayı neden sevenleri ayırıyorsun. Dayım sert bir mizaçla ikisine de bakarken Bahar yengem Fatih dayımın koluna yapışmış kötü bir şey yapmasına engel olmak ister gibiydi. Dayım ikisinin de ellerine bakarken Ameer başını dik tutup konuşmaya başladı.

"Biz evlendik." dediğinde dudağımı ısırdım.

Ah Güzide yenge intihar ettin bizim aileyi de birbirine düşürdün. Ahmet abi toparlanma sürecine girmişti ama Esma ve Ameer'in olayı ertelenmişti. Aylar geçmişti ama dayım olmaz deyip durmuştu yapma dayı da doğurdum doğuracağım bırak da bir düğün yapalım. Dayım elini kaldırıp Esma'ya adım atacağı sırada Bahar yemgem engel olup kolunu tuttu ve elini kaldırmasına izin vermedi. Esma tokat yeseydi babasıyla arasına büyük soğukluk girerdi. Anlamıştı durumu ve hâlâ ağlıyordu dayım ise anında pişman olmuştu sinirden ne yaptığının farkında dahi değildi. Bakışlarım Bora'nın üzerine döndüğünde babasının önüne geçip Esma'yı korumaya başladı.

"Baba yapma ne olur Esma'nın kaderinde varmış ki evlenmiş bize ne düşer biliyorsun."

Dayım sinirinden arkasını dönüp onların yüzüne bakmamayı tercih etti. Esma hıçkırıkları arasından zorlukla dudaklarını araladı. "Özür dilerim böyle olsun istemezdim."

Ameer sevdiğini korumaya çalışan bir eşe yakışanı yapıp Esma'nın elini her iki elinde tutup gözlerine rahat ol geçecek der gibi baktı. " Esma'nın suçu yok evlenmeye ben zorladım."

Dayım duyduklarıyla öfkeyle onlara dönüp bağırdı. " Ne diye evlendi o zaman Esma'nın suçu yokmuş. Yeter lan ne yaptın kızıma da seninle evlendi. Anlamıyorsunuz değil mi hevesi bitince yanıma dönecek Esma orada yaşayamaz yapamaz orada. Ben kızımı düşünüyorum."

Dayım ağlarken Esma kendini kaybedip elini Ameer'in elinden çekti. Bora Esma'nın bir şey söylemesine izin vermeden ona sarıldı. Ameer başını hafifçe eğip zorlukla dudaklarını araladı. "Ben yetişmesem o pislik Esma'yı kaçıracaktı. Evlenmeye mecburduk ben sevdiğimin başına kötü bir şey gelmesin diye onu evliliğe zorladım. Eğer olmaz derseniz Kudüs'e tek dönerim Esma'yı da kalbime gömerim."

FİLİSTİNLİ MÜCAHİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin