28.BÖLÜM: Canhıraş

156 26 47
                                    

Keyifli okumalar oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ

❤️❤️❤️

Bora'dan

Yine nefsime yenik düşüp alkol batağında kendimi buldum. Bana ne olduğunu anlamıyordum alkolü bırakmak için kendi kendime verdiğim sözleri bile tutamıyordum. Birden bire içime gelen beni dürtükleyen hislere engel olamayıp tekrar içmeye başladım. Ah akılsız başım, Meryem yine bana çok kızacaktı. Kavga edeceğimizden eminim. Çakır keyif olup elimdeki şişeyle nefessiz kalmışım gibi dışarı çıkmak istedim. Kalabalığın içinden geçip kendimi dışarı attım, şişeyi kafama dikip hafif soğuk esen rüzgarla gözlerimi kapattım.

Rüzgar şiddetli bir halde esmeye başlayınca gözlerimi açtım. Başım dönüyor olayları idrak edemiyordum sallanıp duruyordum ne söylediğimin farkında bile değildim. Karşımda biri vardı lakin kim olduğunu anlayamadım gözlerimi açmaya çalışıp garip görünen adama baktım. Onun da bakışları üzerimde geziniyordu. Bembeyaz bir cübbe vardı üzerinde yüzü güzel olmasına rağmen bana çatık kaşlarıyla öfkeli bir halde bakıyordu. Bu bakışlar beni oldukça korkutuyordu. Bana sanki beni öldürecekmiş gibi bakmaya başladı. En iyisi gece kulübüne geri dönmek diye düşünüp arkamı döneceğim sırada bana seslendi.

"Nereye gidiyorsun benimle konuşmayacak mısın?"

Ne demeye çalışıyordu ki? Zaten aklım yeterince bulanık, aman boş ver diye düşünüp adım attığımda biri omuzlarımdan şiddetli bir hamleyle tutup beni yere serdi. Yere düştüm, ne oluyordu böyle? Sarhoş halde dayak mı yiyeceğim diye kapattığım gözlerimi açtım. Nefes nefese kalmış şekilde korkarak bana öfkeyle bakan adama bakıyordum. Adam bana doğru eğilip tek koluyla sağ kolumu tutarak beni havaya kaldırdı. Ama bu nasıl olurdu imkansız gibi bir şeydi bu? Korkarak adama baktığımda gözleri gittikçe büyüdü.

"Bir daha o pis şeyi içmeyeceksin! Allah'a yönelip haram kılınana uzak duracaksın. Eğer bir daha içki içersen yine gelir bu sefer diğer kolunu da yakarım!"

Korkuyla başımı salladım, derin nefesler alıyordum, sonra beni bıraktı ve kulağıma çalınan sesler duymaya başladım. Başta anlayamadım çünkü sarhoştum sonra sesler yavaş yavaş anlam kazanmaya başladı.

يَٓا اَيُّهَا الَّذٖينَ اٰمَنُٓوا اِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالْاَنْصَابُ وَالْاَزْلَامُ رِجْسٌ مِنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ


Ey iman edenler! İçki, kumar, dikili taşlar, fal okları şeytan işi iğrenç şeylerden ibarettir. Bunlardan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.

FİLİSTİNLİ MÜCAHİDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin