Bölüm 201 | Yeniden Edeya

461 24 30
                                    

LUNA

Aradan üç yıl geçmişti, akademi sınavları başlamak üzereydi. Annemin yanında geçirdiğim süre neredeyse bitmek üzereydi... Ondan ayrılmak beni üzüyordu ama elimden bir şey gelmiyordu.

Odamdaki camdan dışarıya baktım, zamanın bu kadar çabuk geçeceğini hiç düşünmemiştim. Akademiden uzaklaşmak benim için gerçekten iyi gelmişti.

"Az kaldı, yakında mezuniyet törenleri başlamak üzere. Rhaegal'ı yeniden göreceksin."

Beyaz griffinim haklıydı, yakında yeniden onunla görüşmek için bir fırsatım olucaktı. Bununla birlikte akademiden sonra evlenecektik.

"Bunun ne demek olduğunu biliyorum sonunda o gün geldi..."

Düğün günümüz çoktan kararlaştırıldı, artık akademiden sonra evlenecektik. Onunla sonsuza dek birlikte olmak...

"Acaba şuan nerede..."

Kapı çalındı, "girebilirsiniz."

Hemen kendimi düzelttim, annem içeriye girdi.

"Tatlım, tek başına burada ne yapıyorsun?" Diye sordu.

"Aslında yakında olucak olan mezuniyet sınavlarını düşünüyordum."

Annem gülümsedi, "haklısın sonuçta nişanlın ile yeniden görüşüceksin. Bu kadar heyecanlı şekilde durman normal."

"Hayır, heyecanlı değilim. Sadece senden ayrılacağım için üzgünüm o kadar..."

Annem yanıma geldi ve bana sarıldı.

"Ah, tatlım merak etme her zaman yanına geleceğim, evet belki çok uzakta olacağız ama kesinlikle bir araya yeniden geleceğiz."

Anneme sarıldım, "ben sen olmadan ne yapacağımı bilmiyorum anne..."

Annem saçlarımı okşadı, "bensiz bile çok iyi olucaksın. Sen benim kızımsın bunu unutma, kesinlikle çok iyi olucaksın ve Kraliçe Luna bu sana yakışıyor."

"Kraliçe olmak istemiyorum, senin benim yanımda olmanı istiyorum."

Annem bir iç çekti, "merak etme seninle birlikte geleceğim. Hem bunu unutma herkes bir gün evden ayrılmak zorunda kalacaktır, bu yeni bir hayatın başlangıcı olarak kabul edebilirsin."

Evden bir kere ayrılmıştım, yine ayrılmak benim için çok zor gelicekti. Bunu yaşamak istemiyordum ama bunu yapmak zorundaydım, babamdan ayrılmıştım annemdende ayrılmak benim için çok zor gelicekti.

"Elimden geldiğince sana destek olacağım, bunun için sakın endişelenme," dedi annem.

Bir iç çektim, "Rey ile konuşacağım. Seninde Hesteria krallığına gelmeni istiyorum," dedim.

"Buna gerek yok, senin mutlu olman yeterli."

Rhaegal ile mutlu olacaktım ama annem yanımda olsaydı, daha çok mutlu olurdum.

"Bu kadar duygusallık yeter, gitmemiz gereken yerler var. Yakında mezuniyet sınavları başlayacak orada olmamız gerekiyor."

"Merak etme anne her zaman yanında olacağım, leydi Ancilla'ya karşı kaybetmediğini göstereceğim."

"Bunun bir önemi yok, benim için önemli olan bir tek sen varsın. Onun dışında başka bir şey ile ilgilenmiyorum."

Annemin hayatında bir tek ben olduğumu bilmek beni gerçekten mutlu etmişti. Onunla birlikte olduğum sürece benim için hiçbir şey önemli değildi.

"Gidip hazırlanalım, yakında büyük olaylar olucak. Umarım prens Rhaegal güçlenmiştir," dedi annem.

Gülümsedim, "merak etme anne eğer benim tanıdığım Rey ise çoktan herkesten güçlü olmuştur."

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin