Bölüm | 223

209 22 11
                                    

MUTOH

Hükümdarın bedenine girmiştim, Orlio tam karşımda duruyordu.

"Lord Mutoh, İzaya'nın soyu neyden bahsediyor?"

"Gerçeklerden bahsediyor, o Hükümdar."

"İmkansız Hükümdar Aberyum tarafından tüketildi," Orlio güç kısıtlamasından çıktı.

Eski görünümüne geri dönmüştü, onu her zaman kıskanmıştım. Boynuzları tıpkı Hükümdar gibiydi, benimde Hükümdara benzer boynuzlarım olsaydı ona daha çok benzeyebilirdim.

"Buradan canlı çıkamayacaksın Orlio," Kaos Mührünü kullandım.

"Anlıyorum eğer gerçekten o Hükümdarsa onun için canımı vermeye hazırım," dedi.

"Agares ve diğerleri onu öldürmeye çalışıyor," dedim.

Orlio yanıma yaklaştı ve önümde eğildi, Hükümdara benzeyen geyik boynuzları vardı. Hükümdarın gibi büyük değillerdi ama yinede onu anımsatıyorlardı.

"Ben Hükümdarın halkındanım, eğer onun yeniden gelebilmesi için bir şans varsa bunun için canımı vermeye hazırım."

Orlio'ya yaklaştım ve Kaos Mührü ateşledim ve parlattım.

"Hükümdar bu fedakarlığını unutmayacaktır," dedim.

Kaos Mührü Orlio'yu tüketmeye başladı, Orlio yavaşça tükenip yok oldu. Kaos Mührü artık ikinci aşamaya geçmişti, altın renginde parıltılar saçtı bir süre kullanım dışı kalıcaktı.

"Hükümdar tam gücüne kavuşmasına az kaldı," dedim.

RHAEGAL

Sabah uyandığımda Beatrix yanımda değildi, yataktan çıktım. 

"Nereye gitti," diye düşündüm.

Kapı açıldı, gelen Beatrix'ti.

"Sonunda uyandın, uykucu çocuk," yeniden yatağa uzandım.

"Uyandım, henüz erken değil mi?" Beatrix yanıma geldi ve elimden tuttu, beni kaldırmaya çalıştı.

"Evet ama artık uyanman gerekiyor, eğitimene ara vermemelisin."

Beatrix'i tutup kendime doğru çektim, "bunu sizin düşünmeniz gerekiyor benim değil. Yıldırım Alev Formülü ben bütün gün uyusam bile bedenimi geliştirmeye devam ediyor."

Yıldırım Alev Formülünün pasif özelliği tıpkı Kaos Mührü gibi durmadan bedenime mana çekip bedenimi güçlendirmeye devam ediyordu. Bu sayede her gün mana antrenmanı yapmama gerek yoktu.

"Bu biraz hile," dedi Beatrix beni geriye itti.

"Evet, ben başlı başına bir hileyim tıpkı senin gibi."

"Şuan hala sıradan bir insanım," dedi Beatrix.

Gülümsedim, "yakında güçlü biri olucaksın. Ophellia her zaman yanımda olduğun için teşekkürler."

Beatrix yanıma yaklaştı ve yüzüme dokundu, "her zaman yanında olacağım Lugia."

Sıkıca sarıldım, Beatrix saçlarımı okşadı. Birlikte geçirdiğimiz tüm süre boyunca, onunla birlikte olmak beni rahatlatıyordu.

"Rey, hadi gidelim. Lord Corlis ile bizi bekliyor."

"Tamam hadi gidelim," Beatrix ile beraber amcanın yanına doğru gittik.

"O yaşlı ejderha daha kahvaltı yapmadı mı?" Dedim.

"Bizi bekliyor, o yüzden henüz başlamadı."

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin