RHAEGAL
"Seçimin?"
"Sevdiğim kişiyi durdurmak," dedi Luna.
"Sevdiğin adam bunda kararlıysa ne olucak?"
Luna acı bir şekilde gülümsedi, "o zaman kendimi feda etmem gerekiyor. Sevdiğim adamın böyle bir şey yapmasını istemiyorum, onlarla artık konuşmasam bile hala onlara değer veriyorum."
"Ne?"
Luna bana baktı, gerçekten anlatmak istediğimi anladı mı?
Gülümsedim, "beni vazgeçiremezsin Luna."
"Denemeden bilemem öyle değil mi?"
Gözlerimi kısıp dikkatlice baktım, "seçimini yap. Ama seçimlerden biri sen olmayacaksın," dedim.
"Rey... Neden bunu yapacaksın?"
"Amacımı öğrenmek istiyor musun? Neden bunu yapmak istediğimi?"
Luna hızlıca başını salladı, "evet istiyorum. Neden bunu yapacaksın, neden babam ya da Riyoda arasında bir seçim yapmamı istiyorsun."
"Neden sana güvenip bunları anlatayım?"
"Çünkü ben senin nişanlınım."
Luna'nın bu sözleri karşısında kahkahalara boğuldum, bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu. Nişanlı mı? Sahinden mi? Leana'da benim nişanlımdı ama beni terk edip gitti, ailemi ölüme terk etti.
"Üzgünüm ama bu benim için güven sembolü olamaz."
Luna ciddileşti, "o zaman canımı al."
Başımı çevirip baktım, "ne dedin?"
"Eğer bunu gidip birine söylersem benim canımı alabilirsin. Senin ejderhan ve benim griffinim buna şahitlik yapacaklar," dedi.
Luna'ya doğru yürüdüm, geriye doğru gitti daha çok üstüne gittim. En sonunda köşeye sıkıştı, kaçmasını engellemek için ellerimle yolunu kapattım.
"Buna inanır mıyım?" Öldürme niyetimi gösterdim.
Rosaline gölgede harektlendiğini hissetim.
"Benimle istediğini yapabilirsin. İster öldür ister terk et ama bana güven."
Parmağımda Kaos enerjisi topladım ve Luna'nın anlına dokundum. Aniden gözleri açıldı ve göz yaşları döküldü, geriye çekildim ve dizlerinin üzerine düştü.
Eliyle ağzını kapattı, "bu... bunlar gerçek mi..?"
"Hemde her biri, baban ve Riyoda arasında bir seçim yap."
Luna kehribar rengi gözleriyle bana baktı, ardından gözlerini kapattı.
"Rey beni öldür..."
"Bunu yapmayacağım, ben ikisinden birini seçmeni istiyorum."
Luna gözyaşlarını dökmeye başladı, "neden böyle bir seçim yapmak zorunda bırakıyorsun..."
Arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
"O zaman ölen tanrılara dua et, kardeşin elf prensesi hamile bırakmışsa iyi olur. Sonuçta sen bir seçim yapmadığın sürece ikisinide öldüreceğim."
Luna yerden kalktı ve bana doğru koşup elimi tuttu.
"Lütfen bunu yapma..."
"Seçimini yap ve eğer sana gösterdiklerimi birine anlatırsan. Senden sonra ikisinide öldürürüm, düğünümüze kadar vaktin var. Eğer o zamana kadar bir cevap alamazsam, nişanı bozup size saldırıya geçeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (2. Kitap) - Bitti. -
AksiRhaegal gerçekte kim olduğunu öğrendikten sonra tanrılar ile savaşmak için hazırlanmaya başlamıştır. Bundan önce kıtayı feth edebilecek mi?