AENYS
Çalışma odamdaki dosyaları bitirmeye çalıştım, oğlumun cenazesi dolayısıyla hepsini ihmal etmek zorunda kalmıştım. Belgelerin hepsini düzeltmeye devam ettim, bu işler ile uğraşmak istemiyordum aslında hiçbir şey ile uğraşmak istemiyordum.
Sadece ve sadece oturup oğlumu düşünmek istiyordum, yapmam gereken sorumluluklar beni gerçekten yoruyordu.
Kapı açıldı, Reyla kızıl gözleri ile endişeli bir şekilde bana bakıyordu.
"Tatlım, sen iyi misin?" Dedi.
"İyiyim diyemeyeceğim, hayatım boyunca hiç bu kadar kötü hissetmemiştim. Ailemin ölümü bile beni bu kadar yıpratmamıştı, sevdiğin birini kaybetmenin verdiği acı hiç tahmin bile edilmeyecek bir şey."
Reyla yanıma geldi ve arkamdan bana sarıldı, "bunun olacağını tahmin bile edemezdim. Oğlumuzun böyle bir şey yapacağını ve kendini bizim için feda edeceğini."
Reyla'nın elinden tuttum, "hiç kimse bilemezdi. Kendini hiç belli ettirmedi..."
Rhaegal'ın geri dönüşten beri kasvetli bir hali olduğunu biliyordum ama asıl ipleri koparan Beatrix'in ölümüydü. Ondan sonra Rhaegal artık ölmek için hazırdı, Miranda'nın hamile olması onu durdurur sanıyordum ama sanırım pek beklediğim gibi olmadı.
"Onu çok özledim, hala onun aramızdan ayrıldığına inanamıyorum..." Reyla sıkıca sarıldı.
"Onu asla unutmayacağım, ailemden birini daha kaybetmek istemiyorum," dedim.
Reyla yanağımdan öptü, "bunun için elimizden geleni yapacağız. Birlikte olduğumuz sürece ailemizin dağılmasına izin vermeyeceğiz."
Reyla evlendiğimizden beri bana her zaman destek oldu, onunla evlendiğim için gerçekten kendimi şanslı hissediyorum.
"Reyla benimle birlikte olduğun için teşekkür ederim."
"Aenys, seni ilk gördüğümden beri her zaman seninle evlenmemin hayalini kurdum. Eğer sen benimle evlenmek istemeseydin kimseyle evlenmezdim. Aşık olduğum adamla birlikte mutlu bir yuva kurmak için elimden geleni yaptım, bazen yetersiz kaldım ama senin sayende ayakta durmayı başardım."
Aniden bir mor portal oluştu ve Mutoh içinden çıktı, Reyla beni bıraktı ve geriye doğru çekildi.
"Yanlış bir zamanda mı geldim?" Dedi.
"Hayır," diye cevapladım.
"Bir sorun mu var?" Dedi Reyla.
"Evet, konuşmamız gereken önemli bir konu var herkesi toplamamız gerekiyor."
Ayağı kalktım, "tamam. Hepsine haber veriyorum."
"Kraliçe Miranda, leydi Luna ve annesi, omlarında orda olması gerekiyor."
"Neden?" Reyla tek kaşını kaldırdı.
"Tüm kıtayı ilgilendiren bir konu," dedi.
Reyla ile birbirimize baktık, ne olduğunu anlamayadık ama kesinlikle bir problem olduğu Mutoh'un yüzünden belli oluyordu. Hep birlikte toplantı odasına gittik, Mutoh önden gidip Miranda ve diğerlerini çağırdı.
"Burda neler oluyor," aniden herkes toplantı odasına gelmişti.
Mutoh öne çıktı, "önemli bir konu hakkında konuşmamız gerekiyor."
"Önemli mi?" Jocelyn sordu.
"Evet, Hükümdarın ölümü ile birlikte en büyük gücümüzü kaybettik ve Yüksek Konsey karşısında dezavantajlı bir duruma düştük. Beatrix'in ölümü ile birlikte zaten geriye düşmüşken, Hükümdarın gidişi bizi daha da geriye düşürdü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (2. Kitap) - Bitti. -
ActionRhaegal gerçekte kim olduğunu öğrendikten sonra tanrılar ile savaşmak için hazırlanmaya başlamıştır. Bundan önce kıtayı feth edebilecek mi?