Bölüm | 230

192 23 29
                                    

RHAEGAL

Canavarlaşmaya geçmiştim, Cuervo düşündüğümden daha güçlüydü.

"Bu kadar güçlü olacağını tahmin etmemiştim," dedi Cuervo.

"Daha görmedeğin çok şey var," imha silahını kılıç yaptım.

Serap adımlarını kullanıp saldırıya geçtim, Cuervo üzerime doğru kızıl tüyler yolladı. Kaos enerjisinden bir kalkan oluşturup tüyleri engellemeyi başardım ve kılıcımı Cuervo'nun koluna sapladım. Cuervo hemen kızıl bir aura patlaması oluşturdu ve beni geriye doğru gönderdi.

Aniden üzerimde belirdi, aniden ortaya kargalar çıktı ve bana doğru gelmeye başladılar, kanatlarımla etrafımı sardım ve kargaları atlattım.

"Ölüm," dedi Cuervo.

Aniden etraf kızıla boyandı ve gökyüzünde kızıl tüyler ortaya çıkmaya başladı ama bu diğerlerinden farklıydı.

Tüyler gitgide büyüdü ve işte o zaman büyük bir sorun olduğunu anlamıştım.

"Siktir bu çok acıtacak gibi..." kanatlarımı etrafıma sardım ve aniden büyük cızırtılı bir ses yankılandı. Vücudumu Kaos enerjisiyle sarıp sarmaladım, tüylerin hepsi aniden yere çarptı. Çarpan tüyler dokundukları her şeyi paramparça yapmaya başladı, Kaos enerjisi sayesinde hasarı azaltmaya çalışıyordum ama yinede vücudum yaralanıyordu. Eğer Cuervo saldırsaydı işim düşündüğümden daha zor olurdu.

"Ne zaman biticek..."

Kanatlarım parçalanmaya başladı, hareketlerim kısıtlanıyordu. Canavarlaşma formunda daha fazla duramazdım, başka bir çözüm bulmak zorundaydım. Eğer bu savaş böyle devam ederse dayanıklılık savaşına dönecekti.

Kan alevlerini vücuduma sardım ve büyük bir kubbe içine aldım kendimi. Düşen tüyler yanıyordu ama bir kaçı bana yetişiyordu.

"Bu böyle devam edemez," diye düşündüm.

Cuervo bir yerlerde görünmüyordu veya onu hissetmiyordum. Ellerimle yeniden bir mühür yaptım.

"Kaos Kurdu," mor kurt ortaya çıktı ve Kaos alevinden bir patlama oluşturdu.  Kurt ağzında alev oluşturdu ve kızıl tüylerin geldiği yere doğru gönderdi.

Kaos alevleri tüylere çarptığı anda durdular, Kaos kurdu yanıma geldi.

Başını okşadım, "aferin sana," dilini çıkarıp kuyruğunu sallamaya başladı.

Cuervo ortaya çıktı, gücünün çoğunu kaybetmiş gibi görünüyordu, bu benim için bir şanstı ama aynı zamanda bende sınırıma gelmiştim.

"Nihai saldırımdan sonra ayakta durmana şaşırdım doğrusu," Kaos kurdu gölgeme geri döndü.

"Böyle zayıf bir şey senin nihai saldırın mıydı?" Diye alay ettim.

Aslında böyle söyledim ama eğer canavarlaşma, Kaos enerjisi ve kurdu olmasaydı burada daha ne kadar canlı durabilirdim bilmiyorum.

Cuervo gözlerini kıstı, "böyle söylüyorsun ama bedenin aynı şeyi söylemiyor. Çoktan sınırına dayanmış gibisin, gerçekten kazanacağını düşünmüyorsun değil mi?"

Gülümsedim ve vücudumda büyük bir Kaos enerjisi çektim, yeniden bir mühür yaptım. Belkide hiç kullanmamam gereken bir şeyi şimdi kullanmak zorundaydım.

Cuervo şaşkınlıkla geri çekildi ve tırpanını çekti , çağıracağım gölgenin gücünü şimdiden fark etmiş olmalıydı.

Derin bir nefes aldım ve verdim, "Bu Hazineyle seni çağırıyorum..." ardından bir kahkaha atıp durdum.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin