Bölüm | 227

191 22 1
                                    

RHAEGAL

Canavarların çoğunu yok etmeyi başardım, Tessarion beni burada bırakıp Beatrix'in yanına gitmişti.

"Bu ejderhanın neden bu kadar kızlara düşkün olduğunu anlamıyorum."

Ormanın dışına tek bir canavar bile çıkarmadan hepsini yok etmiştim, burada işim bitmek üzereydi. Sadece güneşin doğmasını bekleyecektim o kadar.

Kan arzulayan zincirleri kapattım ve uzun zincirli bir gürz oluşturdum. Gürz'ü sallamaya devam ettim,

"Neredesiniz? Sizi bütün gün bekleyemem."

Öldürme niyetimi gösterdim ama karşılık veren ya da üzerime doğru gelen kimseyi göremedim.

Ormanın derinliklerinden karga sesleri gelmeye başladı, aniden üzerime doğru bir karga sürüsü geldi, hemen imha silahını kalkan yapıp onları atlattım.

Kargalar çok güçlüydü, durmadan gelmeye devam ediyorlardı.

"Bunlarda ne böyle?" Diye düşündüm.

Kargalardan biri yanıma doğru geldi, hemen onu yakaladım, altı kızıl gözü vardı. Kafasını ezip parçaladım

Aniden kargaların saldırısı durdu, gölgelerin arasından uzun ama sıska vücutlu biri çıktı. Her tarafı siyah tüyler ile kaplıydı, gözleri yeşildi ama dehşet bir şekilde ürkütücüydü. Kafasında siyah hasır şapka vardı. Sırtında uzun bir tırpanı vardı ama o tırpan çok fazla şeytani enerji yayıyordu.

"Sanırım herkesin bahsettiği kişi sensin," dedi.

"Herkesin mi?" İmha silahını kapattım.

"Rhaegal Dragonblood, ejderhaların varisi."

"Sende kimsin?" Öldürme niyetimi gösterdim.

"Benim adım Cuervo on iki iblis generalinden dördüncü sıradayım."

Bu kötü oldu işte, Yzak'ı bile yenmek için çok fazla kendimi zorlamıştım dördüncü sıradaki ile nasıl savaşacaktım.

Gözlerimi kıstım, "ne istiyorsun?" Diye sordum.

"İblis kralı seni test etmem için gönderdi, ne kadar güçlü olduğunu görmek istiyormuş."

Bir kahkaha patlattım, "sırf bir iblis istediği için seni öldürmem mi gerekiyor?" Dedim.

Cuervo gözlerini kıstı ve yeşil gözleriyle bana baktı, elindeki şeytani enerji gitgide artmaya başladı.

"Yzak'ı yendiğin için kendini çok güçlü hissediyorsun öyle değil mi? Ben Yzak'tan daha güçlüyüm."

Bunu biliyordum ve seni nereden tanıdığımı bile hatırladım. Babamı tutan iblis generallerinden biriydi, onunla burada karşılaşacağımı tahmin etmemiştim.

Kızıl auram bedenimi yeniden aslan yelesi gibi sardı, imha silahını şekillendirdim ve bir kılıç oluşturdum.

"Tessarion herkese haber ver, iblisler ile savaş başladı."

Cuervo sırtından tırpanını aldı ve tırpanın ucunda şeytani enerji birikmeye başladı.

"Tek başına onunla savaşacağını düşünmüyorsun öyle değil mi? Hemen geliyorum beni bekle," Tessarion endişeli bir şekilde zihin mesajı yolladı.

"Hayır, sen Beatrix'in yanında kalıp onu koru neler olduğunu bilmiyoruz. Kaç kişiler veya kimler burada, sadece onu koru."

Tessarion hala endişeliydi, itiraz etmek istiyordu ama kabul etmeyeceğimi biliyordu.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin