Bölüm | 233

196 21 6
                                    

RHAEGAL

Üzerimdeki ıslak kıyafetlerin hepsini çıkarıp kenara yerleştirdi. Kendi kıyafetleri bile ıslanmıştı, Miranda yeniden küvete girdi.

"Kendini yormana gerek yok Miranda. Ben hallederim."

Miranda kendi kıyafetlerini çıkarmaya başladı, bir çektim ve başımı geriye doğru yaslayıp tavana baktım.
Hayatımda yaptıklarım aklıma gelip durdu, belkide yaptıklarım yüzünden bunları yaşıyordum.

Lugia olarak yaptığım katliamlar bana acı verici olarak geri dönüyordu.

"Rey," Miranda gelip göğsüme yaslandı.

"Eh, beni yıkacayacağını sanıyordum," diye alay ettim.

Miranda gülümsedi, "seni çoktandır görmedim. Biraz sarılamaz mıyım?"

"İstediğini yapabilirsin, bedenim ve ruhum sadece hareket etmeden yaşamak istiyor. Yapmam istediğim tek şey yas tutmak."

Miranda saçlarımı açtı ve su dökmeye başladı,  uzun saçlarım suyla beraber sırtıma kadar indi.

"Kendini bana bırak Rey," Miranda saçlarımı güzelce yıkadı.

Bedenim rahatlıyordu, Miranda saçlarımı köpükledi.

"Ah, bu çok güzel..."  Miranda saçlarımı düzeltti ve omzunun kenarına bıraktı.

"Rey, ne zamandan beri yıkanmıyorsun?" Miranda kolumu kaldırıp su dökmeye başladı.

"Bilmiyorum, daha doğrusu hatırlamıyorum. Dünden beri ne yaptığımı bile hatırlamıyorum, tek hatırladığım Beatrix'in bana son bakışları..."

Beatrix'i bana baktığı son andan beri artık sadece onu görüyordum, elimden sadece onu hayal edip durmak geliyordu. 

Miranda bir iç çekti, "seni nasıl mutlu edeceğim bilmiyorum. Yeniden yüzünün gülmesi için elimden geleni yapacağım ve sana bir şey söylemek istiyorum."

Miranda'ya baktım, "bir şey mi?"

Miranda'nın yüzünde tatlı bir tebessüm oluştu, yeşil gözleri ile bana bakıyordu.

"Çok önemli bir haber, belki yeniden yüzünü güldürebileceğini düşündüğüm bir haber."

Başımı hafif yana çevirdim, "peki neden şimdi söylemiyorsun."

"Bu halde mi?"

Miranda'ya baktım, "haklısın o zaman hemen buradan çıkalım."

Küvetten çıkmaya çalıştım, Miranda beni tutup küvete geri oturttu.

"Daha işimiz bitmedi, bir yere gidemezsin."

Miranda'yı tutup küvete yasladım, "beni bırakmak istemediğine emin misin?" Dedim.

Miranda gülümsedi, "bu konuda ne yapacaksın?"

Gözlerimi kısıp baktım, Miranda aynı şekilde karşılık verdi.

Ardından bir iç çekip kendimi geriye çektim, "sen kazandın. Hemen gidelim buradan uyumak istiyorum."

"Tamam, biraz bekle."

Miranda hızlıca beni yıkadı ve nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde beni sıcak rüzgarla kurulayıp üstümü giydirdi. Ardından kendini kurulayıp giyindi.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin