Bölüm | 286

174 21 10
                                    

RHAEGAL

Savaş amansızca devam ediyordu, bitmek bilmeyen bu döngüyü bitirmem gerekiyordu.

Tapınağı aktif ettiğimden beri savaş eskisi gibi değildi.

"Bu formun beni bu kadar zorlayacağını düşünmemiştim. Gerçekten benim kadar güçlü," dedim.

"Bu daha gördüğün hiçbir şey," dedi Agares.

Agares saldırıya geçti, tapınak onu bana yetişmeden parçalara ayırmaya başladı. Agares bunu umursamadan saldırıya devam etti, bedeni parçalanıyordu. Kendini hızlıca iyileştirmeye çalışıyordu ama nafile... Tapınak aktif olduğu sürece durmadan saldırılacaktır.

Agares'i yakaladım ve yerde sürükleyip ardından kalbine bastım. Tapınağın ağız kısımlarından boşluk alevleri çıktı ve etrafı yok etmeye başladı. Agares kaçmaya çalışıyordu.

Önüne geçtim kaçmasını engelledim, "nereye gidiyorsun?"

Pençesi ile saldırdı, bana yetişmeden parçalara ayrıldı. Kılıç oluşturup kalbine sapladım. Ardından bir mızrak oluşturdum ve omzundan geçirdim. Etrafta zincirler oluşturup Agares'i sarıp sarmaladım.

Agares kaçmaya çalıştı, elimde kaos enerjisini biriktirdim ve kafasını tutup yere yapıştırdım.

"Bozul!!" Elim parıldadı, Agares ve diğerleri eski haline döndü. Hepsini teker teker yakalayıp bağladım.

"Mutoh eve dön, ortalık karışmaya başladı."

"Anlaşıldı Hükümdarım."

"Kimse buradan gidemez!!" Agares bağırdı ve etrafta büyük bir kalkan oluşmaya başladı.

"Bu bariyer, İzaya'nın bariyeri."

Agares güldü, "seni burda tutmam lazım en azından o işini yapana kadar."

"Neden bahsediyorsun?" Daeron'un ağlama seslerini duydum.

"Hayır!!" İzaya oradaydı. Daeron'un peşindeydi, kalbim hızlıca atmaya başladı. Ellerimi sıktım bunun olacağını tahmin etmeliydim, onları başından beri yalnız bırakmamam gerekiyordu.

"Mutoh, Arryn. Sizden kenara çekilmenizi istiyorum, bundan sonra olacaklar hakkında size yardımcı olamam."

Mutoh korktu, ne yapacağımı anlamış gibiydi. Hayali ağaç parıldamaya başladı. Her evrene ve her dünyaya ektiğim tohumları filizlendirdim. Hepsini birer büyük ağaca çevirdim. Ağaçlar büyüdü ve ölen tüm ruhları emmeye başladı.

"Edeya hariç hepsini yiyeceğim."

Tüm yaşam formlarını tek tek yakaladı ve ruhlarını tüketmeye başladı, her bir ruhunu yiyip bitirdim.

"Olmak istememiştim ama artık elimden bir şey gelmez. Bundan dönüşü yok," Hayali ağacı özümsedim ve tüm ruhları tüketip bitirdim.

"Bundan sonra olacaklar, sıradan şeyler olmayacak."

Tapınak parıldadı, Agares üzerime doğru saldırıya geçti. Onu yakaladım ve kafasını kopardım. Yıldızlarına doğru durmadan saldırdım, Agares'i parçalarına ayırdım. Armeon üzerime doğru saldırdı ama bana yetişmeden yavaşladı ve durdu.

Rogar'da aynı şekilde yaptı, boynunu tutup yakaladım. İkisini aynı anda özümsedim ve tükettim. Dairel ölüleri üzerime gönderdi. Canavarlar yarattım ve ölüleri durdurdum.

"Bunlar üzerimde işe yaramaz," aniden Dairel'in önünde belirdim ve onu yiyip bitirdim. Eskisinden daha güçlüydüm, artık beni durdurmaları mümkün değildi.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin