Bölüm | 277

165 23 12
                                    

URAVİS

Clara'nın peşinden gittim, onu hemen yakalamalıydım. Hemen senatoya haber veremezdi özellikle savaş sırasında. Senato ne planlıyor bilmiyorum ama ortaya çıkmayı reddediyorlar, bunun sebebini öğrenmem gerekiyordu.

"Bu kız hemen kayıp mı oldu?" Paralı asker loncasına geri gelmiştim ama ortalıkta kimse yoktu.

Her yeri aradım ama tek bir iz bile bulamadım, yakınlarda kimse yoktu. Clara'nın mana izini taramaya devam ettim, en sonunda bir mana izi buldum ama ona ait değildi.

Mana izinin olduğu yere gittim, her taraf parçalara ayrılmıştı. "Burada ne oldu böyle?" Savaş olduğunu belliydi ama bu kadar büyük bir hasar çıkacağını düşünmemiştim.

"Kimse var mı?" Sesim yankılandı ama kimse cevap vermedi. Mana izine doğru gittim, enkazların altında kalmış bir kapı vardı.

Sonsuz alevleri kullanıp kapının etrafındaki enkazları yakıp kül ettim. Kapıyı yavaşça açtım, burası eğitmen Kevin'ın odasıydı. Koltuğun üzerinde durmuştu ve ağır yaralanmıştı.

"Usta!!" Hemen yanına koştum. Onu uyandırmaya çalıştım ama çok kötü durumdaydı.

"Ed... bu sen misin..?" Gözlerini açmadı bile sadece tahmin etti.

"Ed mi?" Daha önce hiç böyle bir isim duymamıştım.

Kendini kaldırmaya çalıştı, onu yardım ettim.

"Benim usta, Uravis Fhenix."

"Ah, Uravis..." gözlerini açtı ve gülümsedi.

"Şimdi fark ettimde... Ed'e çok benziyorsun. Onu yeniden görmek için neler vermezdim," dedi.

"Sormam sorun değilse Ed kim?"

Eğitmen Kevin güldü, cebinden bir puro çıkardı.

"Onu tanımamam normal ama şimdiki halini tanıyorsun. Rhaegal Dragonblood," dedi.

Gözlerim şaşkınlıkla açıldı, Rhaegal bir tanrının reankarnasyonuydu. Bunu biliyordum ama önceden bir yaşam daha mı yaşamıştı?

"Biliyor muydun? Geçen gün beni görmeye geldi. Yakında her şeyi bitireceğini söyledi..." dedi.

"Ne gibi..?"

"Bana buraya geleceğini söyledi, senden istediği bir şey var."

"Benden bir şey mi istiyor?" Rhaegal ölmüştü. Acaba eğitmen Kevin son anlarında bir şey mi görmüştü...

"Erza... onu tanıyorsun değil mi?"

"Evet, onu tanıyorum." Erza Black gördüğüm en güçlü Leşçillerden biriydi.

"Ona gözkulak ol, yakında karşı karşıya geleceğinizi söyledi. Lütfen onu öldürme o Rhaegal için çok değerli... eski ailesinden geriye kalan tek kişi Erza."

Başımı salladım, "eğer Rhaegal benden bunu istiyorsa yapmaya hazırım."

Eğitmen Kevin purosunu çiğnedi ve kapıya doğru baktı, ardından bir kahkaha attı.

"Seni hergele hala ayakta olduğunu görmek çok güzel," dedi.

Kapıya baktım ama kimse yoktu, burda neler dönüyordu böyle...

Eğitmen Kevin ağzındaki puroyu düşürdü ve hayata gözlerini yumdu... gözlerini kapattım.

"Beni bu zamana kadar eğittiğin için teşekkür ederim usta," eğitmen Kevin'in cesedini sonsuz alevler ile yaktım.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin