RHAEGAL
Kaiser ile olan savaşım hız kesmeden devam ediyordu, bu savaş uzadıkça daha çok eğlenceli olmaya başlamıştı. Beni kan tapınağına sertçe vurmuştu, kendimi hemen iyileşirdim ve ardından kan tapınağını kapattım.
Boynumu okşadım, "seninle savaş düşündüğümden çok daha güzel."
Kaiser gülümsedi, "evet kesinlikle öyle eski haline kıyasla savaş daha uzun sürecek gibi."
Gülümsedim, "eski halim geride kaldı. Şimdi seni parçalarına ayırmak istiyorum," arkamda Kaos ve Kutsal enerjilerden birer top yaptım ve ikisini birleşirdim.
Devasa bir enerji yığını ortaya çıktı, Kaiser'e doğru hızlıca gönderdim. Enerji topu yoluna çıktığı her şeyi yok edip gidiyordu.
Kaiser yükselip kaçmaya çalıştı ama enerji topu onu içine çekiyordu. Aniden sağ kolunda Kaos enerjisinden bir ağız oluşturdu ve enerji topunu yuttu.
Gözlerim şaşkınlıkla açıldı, "Agares'in eşsiz yeteneği Oburluk."
"Aynen öyle, onun yeteneğini kullanabildiğimi unuttun mu yoksa?"
Ellerimi birleştirdim, "hayır. Bu savaş düşündüğümden daha güzel olucak," gölgemden Kaos kurdu ortaya çıkardım. Üç tane Kaos kurdu iç içe girdi ve saldırıya geçti.
Yoluna çıkan her şeyi yok edip geçiyorlardı, Kaiser kendi Kaos kurdunu çağırdı ve birbirlerine karışmaya başladılar. Bu fırsatı değerlendirip Kaiser'e doğru saldırdım.
Saldırımı karşıladı, Kaos kurtları birbirlerini yok etmeye başladı. Kaiser'in suratına sert bir şekilde vurdum. Gülümsedi ve karşı saldırıya geçti, yakın dövüşte bir süre daha birbirimizle savaştık.
"Düşündüğümden daha eğlenceli," dedi.
Elimde mor bir sopa oluşturup suratına vurdum, "lafı ağzımdan aldın."
Birbirimize üstünlük kuramıyorduk, yakın dövüşte bu kadar etkili olduğunu hiç düşünmezdim. Bu herif kesinlikle sırlar küpüydü.
Sonsuz alevlerini bana doğru gönderdi, saldırısındasın kaçtım. Elimde bir kan alevi topu oluşturdum ve Kaiser'in suratını hedef aldım.
"Patla," mermi büyüklüğündeki alev topu hızlıca gitti. Kaiser parmaklarıyla tuttu, "bu kadar mı?" Dedi.
Aniden önünde belirdim, "daha devamı var."
Kaos enerjisini bedenimde topladım ve onu kendime doğru çektim. Kafasından tutup onu yere yapıştırdım, suratına doğru yumruk vurmaya çalıştım ama kaçmayı başardı, yumruğumu o kadar sert vurmuştum ki altımızdaki zemin parçalandı.
Kaiser güldü, "bu gerçekten güzel."
Suratıma bir tekme vurdu, ağzımdan kanlar döküldü ve geriye doğru fırlattı.
"İblis kralın lanetli tekniği : lanet zincirleri."
Arkamdan zincirler çıktı ve Kaiser'e doğru gitti. Kaiser havada ani manevralar yapıp atlatmaya çalışıyordu ama zincirler onun peşini bırakmıyordu. En sonunda yeniden oburluk yeteneğini kullanıp zincirleri yuttu.
"Baş belası yetenek..." diye düşündüm.
İmha silahını kullanıp uzun zincirli bir gürz oluşurturdum. Gürzü salladım ve Kaiser'e doğru gönderdim.
Kaiser yeniden oburluk yeteneğini kullanıp yutmaya çalışıyordu ama yutamamıştı.
"Bu silah öyle kolay yutabileceğin bir şey değil," dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (2. Kitap) - Bitti. -
AcciónRhaegal gerçekte kim olduğunu öğrendikten sonra tanrılar ile savaşmak için hazırlanmaya başlamıştır. Bundan önce kıtayı feth edebilecek mi?