RHAEGAL
"B-Burada ne işin var?"
"Seni görmeye geldim," dedim.
"Benim burada olduğumu nereden öğrendin?"
Bir iç çektim, "böyle söyleyince benden uzaklaşmak istediğini düşünüyorum. Beni özlemedin mi?"
Luna yanıma yaklaştı, "hayır ben sadece... Eğer buradaysan olanları duymuşsun demektir..."
Luna'ya sarıldım, "bunların bir önemi yok. Hepsi geçti gitti."
"Üç yılda çok değişmişsin," dedi.
"Neden yeni tarzım hoşuna gitmedi mi? Bence çok güzel."
Luna gülümsedi, "evet çok güzel ama saçların biraz fazla uzun değil mi?"
"Biliyorum ama böyle iyi şimdilik belki sonra kesebilirim."
Luna'ya dikkatlice baktım, gerçekten çok güzel olmuştu. Çocuksu yüzü gitmişti ve tam bir yetişkin yüz hatları oluşmuştu.
"Sen daha güzel olmuşsun, yıllar seni dahada güzelleştirmiş."
Luna gülümsedi, "teşekkürler."
"Burada günlerin nasıl geçiyor?" Diye sordum.
"Genelde eğitim yapıyorum ve geri kalan zamanı annemle geçiriyorum."
Luna masaya baktı, "gidip çay içmek ister misin?" Dedi.
"Olur, seninle hiç böyle şeyler yapmamıştık."
Luna ile masaya oturduk, bana çay doldurdu.
"Teşekkür ederim."
"Bir şey değil, senin üç yılın nasıl geçti?" Dedi.
"Sadece eğitim ve eğitim, ara sıra gezmek istedim ama buna vaktim olmadı."
Luna gülümsedi, "sadece eğitim yaparak üç yıl geçirdiğine inanamıyorum. Gerçekten tanıdığım Rhaegal mısın?"
"Neden beni sadece eğlenmeye meraklı biri olarak mı görüyorsun?" Çayımı yudumladım.
Luna ciddi bir şekilde baktı, "evet öyle görüyorum."
"Haklısın öyle olabilirim ama bir yere kadar, güçlenip babamı geçmem gerekiyor."
"Kral Aenys çok güçlendi, kıtadaki en güçlü insanlardan biriyken şimdi ise en güçlüsü oldu."
Babamın bu denli güçleneceğini duymak beni mutlu etti, Corlis amcamın ne kadar güçlü olduğunu merak ediyorum.
"Beni hafife alma tatlım, yakında onu geride bırakacağım."
"Kaç yıldıza geldin?" Dedi.
"Sekiz yıldız ve yakında dokuz yıldız olacağım."
Luna yutkunup bana baktı, "bir çeşit canavar falan mısın?"
Küçük bir kahkaha attım, "öyle mi görünüyorum. Olabilir ama hala bir insanım."
Böyle bir şekilde bakması normaldi, sonuçta kim on altı yaşında sekiz yıldıza gelmişti ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (2. Kitap) - Bitti. -
AcciónRhaegal gerçekte kim olduğunu öğrendikten sonra tanrılar ile savaşmak için hazırlanmaya başlamıştır. Bundan önce kıtayı feth edebilecek mi?