Bölüm | 260

177 22 23
                                    

AENYS

Günlerim Daeron ile oynamak ile geçiyordu, iki aylık olmuştu. Artık bize bakabiliyor ve gülebiliyordu. Kızıl gözleri ile bana baktı, ellerini oynatmaya çalışıyordu.

"Rhaegal gibi hareketli bir çocuk olucak," Reyla yanıma geldi.

"Evet, umarım onun kötü huylarını almaz."

Reyla güldü, "biraz Corlis'e benziyor olabilir ama Corlis böyle şeyleri uzun zaman önce bıraktı."

Reyla arkandan bana sarıldı, "artık onunda bir ailesi var. Artık onun için endişelenmene gerek kalmayacak," dedi.

Corlis, leydi Diana ile evlenip çocukken büyüdüğümüz malikaneye yerleşmişti. Artık orada kalıyordular, onun için en iyisini dilemeliyim.

"Ejderha kalesinden uzakta nasıl yaşayacak merak ediyorum," dedim

"Merak etme yaşayabilir ama ejderha kalesinden ayrı kalamaz. Oraya uğramadan durmayacaktır," dedi Reyla.

"Evet, biliyorum. Bu onun için daha iyi olacaktır," Daeron bana baktı.

Kızıl gözleri yeşile döndü, ellerini oynatmaya devam ediyordu. Reyla güldü ve Daeron'un burnuna dokundu. 

"Bu çocuk çok tatlı, hemen büyüyüp büyükanne demesini istiyorum."

Gülümsedim, "demek yaşlandığını kabul ediyorsun. Senin büyükanne olacağını hiç düşünmemiştim," dedim.

"Bunu bana sen mi söylüyorsun? Seni yaşlı kara ejderha, kırk sekiz yaşına girdin hatta neredeyse kırk dokuz yaşına girmek üzeresin."

"Benden pek bir farkın yok, ikimizde neredeyse aynı yaştayız."

Reyla yavaşça Daeron'u benden aldı. O sırada yanağından onu öptüm, Reyla şaşkın bir şekilde baktı.

"Yeniden bebek kucağında görünce eski günlerimiz aklıma geldi, tıpkı çocuklarımıza baktığın gibi."

Reyla tüm gün çocukların peşinden koşmayı seviyordu, kimseden yardım almadan onları büyüttü.

"Keşke tekrardan o günlere geri dönebilseydim, Rhaegal'ın benden kaçmaya çalıştığı günler ve onu sadece yakalayabilenin Helena olduğunu görmek. Beni mutlu ediyordu," dedi.

Helena... Hala kayıptı, nerede olduğunu kimse bilmiyordu. Nereye gitmiş olabilirdi ki..? İblis generalleri bile bilmiyor ama hayatta olduğunu biliyordum. Eğer hayatta olmasaydı diğer iblis generalleri çoktan ölmüştü.

"Konusu açılmışken Helena hala bulunamadı değil mi?"

"Hayır, tüm krallığı aradık ama onu bulamadık. İblis kıtasında bile bir iz bırakmadan kayboldu. Mutoh diğer krallıkları araştırdı ama hala bir sonuç yok."

"Bu nasıl olur, bir anda ortalıktan kayıp mı oldu?"

"Bunu bilmiyorum ama onu bulmamız gerekiyor, Rhaegal ile bir anlaşma yaptılar ve anlaşma gereği bize yardım etmeliydi."

İblis kralı öldüğü için tüm güçleri ona geçecekti, tek yaşayan akrabası  Helena'ydı. Onu hemen bulmamız gerekiyordu, nerede olduğunu bulabilirsek bu iş düşündüğümden daha kolay olacaktı.

Reyla bana baktı, sormak istediği bir şey varmış gibiydi. Sormak yerine durup bana bakıyordu, onu fark ettiğimi gördü ve hemen Daeron ile ilgilenmeye başladı.

"İstediğini sorabilirsin Reyla, benden çekinmene gerek yok."

Reyla'nın yüzü düştü, "gerçekten savaşacak mıyız?" Dedi.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin