Bölüm | 203

208 16 2
                                    

AENYS

Rhaegal'ın gidişinden beri üç yıl geçti, onu yeniden görmek için sayılı günler kalmıştı. Krallıktaki sorunlar ile uğraşmak  tüm günümü alıyordu, bundan dolayı oğlumu özlemek için vaktim yoktu.

"Onu hissediyor musun?" Kara ejderham zihin mesajı yolladı.

Gözlerimi kullandım, yüzümde bir gülümseme oluştu.

"Demek en sonunda geri döndü ve geldiği gibi savaşa mı girdi..?"

Bir anka ile savaştığını görebiliyordum, ama şuan eskisinden daha güçlü görünüyordu. Yaşıtlarının çok ötesinde...

"Şuan ki haliyle bile diğerlerinden çok daha güçlü, çok geçmeden Yarı Tanrı alemine gelecek. Düşündüğümden çok daha güçlü," dedi Grayghost.

Gülümsedim, "olması gerek. Yoksa planları düzgünce yerine getiremez güçlenmesi için elinden geleni yapmalı."

Masadan kalktım, işleri toparlamayı bıraktım. Bu haberi gidip Reyla'ya söylemeliydim, çok uzun zamandır onun dönüşünü bekliyordu.

Odadan çıktım, Reyla'nın yanına doğru yürüdüm. Reyla her zaman ki gibi çayını yudumluyordu, beni görünce çayını bıraktı.

Gülümsedi, "bugün işler erken bitmiş gibi," dedi.

Yanına gittim, "aslında bitmedi ama sana bir haber vermek için buraya geldim."

"Haber mi?"

"Evet, beklenen kişi sonunda geri döndü. Artık onu görebilirsin," dedim.

Reyla bana baktı, gözleri hafif dolmaya başladı.

"Döndü mü..?" Reyla hemen ayağı kalktı.

"Nerde?"

Reyla'nın ellerini tuttum, "biraz sakin ol. Buraya geleceğini sanmıyorum. Büyük ihtimalle onu mezuniyet sınavlarda göreceğiz, şuan daha meşgul olduğunu söyleyebilirim."

Reyla üzgün bir şekilde bana baktı, ona sarıldım.

"Merak etme o iyi olucak, onun hep böyle olduğunu unuttun mu?" Dedim.

"Evet ama... Onu çok özledim, hemen onu görmek istiyorum."

Gülümsedim, "merak etme onu göreceksin."

RHAEGAL

Agnus ile savaşımız gitgide daha güzel olmaya başlamıştı, düşündüğümden daha iyi savaşıyordu özellikle saldırımı savuşturma konusunda.

"Benim rakibim olmak için yanında bineğini getirmen gerekiyordu," dedim.

Bu savaşı kazanıp onu öldürsem bile benim olduğumu fark edemezler. Onun peşine düşeceklerini bile sanmıyorum ama yinede Fhenix ailesi onu takip ediyor olmalıdır. Şuanda sürgünde olduğu için pek umursamıyor olabilirler ama dikkatli olmam gerekiyor.

"Bineğim olmadan savaşabilirim," dedi Agnus.

Hançerlerime yıldırım gönderdim, "pekala o zaman bekliyorum. Bana tüm gücünü göster," Serap adımlarını kullanıp saldırıya geçtim.

Agnus geriye doğru gitti ve sonsuz alevlerden oluşan büyük bir bariyer yaptı, ısı aniden arttı. Bariyerin içinde küçük anka kuşları ortaya çıktı ve üzerime doğru gelmeye başladılar.

Yıldırım Alev Formülünü yıkım moduna geçirdim renkli pullar vücudumu sardı, kan alevlerini kullanıp gelen anka kuşlarını durdurmaya çalıştım.

"Lanet olsun çok sıcak," diye düşündüm.

Vücudum terlemeye başladı, rüzgarı kullanıp almış büyük bir küre oluşturdum. Tüm alevleri içine çekip bariyeri yok etmeye çalıştım, ama üzerime doğru büyük bir alev topu geldi. Yükseğe sıçrayıp kaçmaya çalıştım ama bariyer buna engel oldu.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin