Bölüm | 278

158 23 5
                                    

RHAEGAL

Kaiman ile olan savaşım devam ediyordu. Arada Uravis'i diriltmek için zaman harcadığımdan ruhum daha çok hasar almıştı.

Ama bu sorun değildi, ablamın mutluluğu için buna değerdi.

Ellerimde nötr enerjiyi biriktirdim, Kaiman'ın limitsizini aşıp suratına vurdum. Böyle savaşmak iyiydi ama tek bir kusuru vardı oda sürekli bu tekniği kullanmak zorundaydım. diğer teknikleri kullanırsam ellerimde nötrleşmiyordu.

"Sonunda anladım, ellerini nötrleştirdiğinde ondan başka saldırı kullanamıyorsun öyle değil mi?"

Gülümsedim, "kendi tekniğini açığa çıkaran birine göre zekisin. Evet dediğin gibi senin yeteneğin pasif bir yetenek bundan dolayı onu aşmak düşündüğümden daha zor."

Kaiman sözlerimden sonra böbürlendi, "haklısın. Asla bana uyum sağlayamazsınız," dedi.

"Uyum?" Gözlerim şaşkınlıkla açıldı.

"Tabi ya, neden başından bunu düşünmedim ki."

Gülümsedim, "yardımın için teşekkür ederim. Sayende seni yenmenin yolunu buldum."

Derin bir nefes aldım ve Azhula'nın uyum sağlayan dişlerine odaklandım. Kafamın üzerinde bir gemi dümeni oluştu ve her dümen direğinde bir duş durdu.

"Buda ne?" Diye sordu Kaiman.

"Bu mu? Bu seni yenmenin anahtarı," dedim.

"Hah, o dümen beni yenebilir mi sanıyorsun? Gerçekten aptalsın."

"Haklısın, çok güzel öyle değil mi?"

Kendimi yenilemeye çalıştığım sırada İzaya'yı yenmenin yöntemlerini durmadan araştırdım ve en sonunda Azhula'nın dişlerini nasıl kullanacağımı öğrendim. Eğer dişleri ben kullanabilirsem tüm savaşlarımda büyük bir avantaj elde edecektim. Böyle bir şeyi şimdi göstermek istemiyordum ama Kaiman'ı sadece yumruklar ile yenemezdim.

Normalde Azhula bir kere parlayınca uyum sağlardı ama Kaiman'ın tekniği gibi teknik karşısında kaç defa parlayacak bilmiyorum.

Ellerimde yeniden Nötr enerjiyi biriktirdim, aniden kafamın üzerindeki dümen siyah renge döndü.

"Siktir..!" Tıpkı düşündüğüm gibiydi. Eğer nötrleşmeyi kullanırsam adaptasyon dümeni saldırıya adapte olmayacaktı.

Kaiman gülümsedi, "ne oldu? Yoksa saldırın boşuna mı gitti?" Dedi.

"Son gülen iyi güler," saldırmaya başladım. Limitsiz tekniğini aşamıyordum ama elimden bir şey gelmezdi.

Başka seçeneğim olmadan savaşmak zorundaydım, Kaiman kalbime sertçe vurdu. On tane binayı parçalayıp içinden geçtim.

Aniden kafamın üzerindeki adaptasyon dümeni döndü ve parladı.

"Demek böyle çalışıyor, işte şimdi güzel olucak."

Kaiman hemen yanıma geldi ve beni tutup fırlattı, kendimi havada düzelttim ama hemen arkamda belirip sırtıma sertçe vurup zemine yapıştırdı. Yerin kaç metre altına girdim ben bile bilmiyorum ama düşündüğümden daha derindi. Kendimi dışarıya ışınlandım.

Aniden Kaiman kendini kopyaladı ve etrafımda sekiz tane birden oluştu.

"Kaybedeceksin ve ben tarihe geçeceğim," sekizi aynı anda söyledi.

"Sen sadece burada unutulan biri olacaksın," dedim.

Sekiz Kaiman beni araya aldı ve durmandan yumruk atmaya başladılar, kutsal enerjiyi kullanıp kendimi durmadan iyileştirmeye odaklandım. Kaiman durmandan saldırmaya devam ediyordu.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin