Bölüm | 244

158 20 4
                                    

RHAEGAL

havalandım ve yeniden bir adım atıp aniden Yougm kalesinde belirdim. Arnor Arwen ile tahta oturup bana bakıyorlardı.

"Arnor Arwen, burası senin ölüm yerin olucak."

Arnor gülümsedi, "Ainga'yı yendin diye havalara giriyorsun. Sence kazanabilir misin?"

"Sana karşı mı? Zayıf bir elf'e karşı mı?"

Arnor gülümsedi, "kendimden bahsettiğimi kim söyledi."

Bir adım attım ve iki iblisin yanında belirdim.

"Sence sizden korkuyor muyum?" Dedim.

Arnor aniden yıldırımlar yolladı ve Yougm zincirlerini gönderdi, ikisinin saldırısıda bana yetişmeden durdu.

"Bu şekilde beni yeneceğinize inanıyor musunuz?"

Yougm aniden elini kaldırdı ve aramızda on metrelik bir mesafe oluştu, Ophellia'nın katili tam karşımdaydı. Onu en kısa zamanda parçalarına ayırmalıyım, yeniden diriltip yeniden öldürmeliydim.

Yougm ayağı kalktı ve zincirler bedenine dolandı, kale aniden hareket etmeye başladı. Duvarlarda zincirler oluştu.

Altın göz bebeklerini kıstı ve bana baktı.

"Ainga ile savaşın sırasında değişmişsin, bu senin gerçek halin mi?" Dedi.

"Evet, bu benim gerçek halim."

Arnor saçlarını düzeltti, elinde bir yıldırım oluşturdu ve aniden avucunu kapatıp yıldırımı yok etti.

"Bir reankarne olduğunu biliyorum ama iblis kralı böyle bir reankarne olduğunu söylemedi."

"İblis kralının bile hayal edemeyeceği bir seviyede biriyim, sence beni tahmin edebilir mi? Kendisi sadece benim eski yaşamımı biliyor ondan öncekini değil."

Yougm bedenindeki zincirler koluna dolanıp eline geldi, "iblis kralı reankarnasyonun efendisidir. Onun bilmediği bir reankarnasyon olması imkansızdır."

"Bu reankarnasyon bir tanrıya ait ise bilmemesi normal bir durum," dedim.

"Tanrı mı? Tanrı diye bir şey yok," dedi Arnor.

Gülümsedim, "şuanda en güçlü tanrı karşında duruyor."

Yougm gülümsedi. "Senin öldürürsem bu beni tanrı katili mi yapar?"

"Denemeden bilemeyiz."

Yougm zincirlerini gönderdi, zincirler bana yetişmeden yavaşlamaya başladı. Etraftaki kaos enerjisini kullanarak saldırının hızını minimuma indirmemi sağlıyor.

Zincir yanıma yaklaştığında elimle ittim, "bu kadar mıydı?"

Aniden etrafımı zincirler kapladı ve birlikle saldırmaya başladı. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı, tüm saldırılar bedenimi sardı ve zincirler beni iyice sıktı.

"Buda ne? Enerji çıkışımı mı engelliyor..?" Diye düşündüm.

"Şaşırdın değil mi? Bu zincirlerin elinde kaç tane ejderha can verdi biliyor musun? Ailenin kanı bu zincirlerin üzerinde, özellikle büyük amcanın kanı. Onu ve ejderhasını bu şekilde öldürmüştüm, iç savaş sırasında olduğunuz için fark bile edememiştiniz."

"Bu benim sorunum değil, onlar sadece benim doğumum için birer kurbandı," zincirleri aşırı yükledim ve en sonunda kırdım.

Yougm şaşırmadı bile ifadesi hiç değişmedi, doğrudan bana doğru baktı ve daha fazla zincir göndermeye başladı.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin