Bölüm | 218

204 21 3
                                    

AENYS

Reyla ve diğerleri buraya geldi, Rhaegal ve Yzak'ın savaşı devam ediyordu.

"Ne yapacağız? Elimiz kolumuz bağlı şekilde burada bekliyoruz," dedi Reyla.

Kaiser'in eşi Kaiser'e sarılmış ağlıyordu, Grayghost ve diğerleri adaya gittiler ama bariyeri aşamıyorlardı.
Baela, Laena ve Luna endişeli bir şekilde Rhaegal'ın savaşına bakıyordu.

"Bir iblis generali ile başa baş savaşıyor bu inanılmaz," dedi kral Zephyr.

"Tam bir canavar yetişmiş," dedi Corlis.

Rhaegal sekiz yıldızdı ve düşündüğümden daha güçlüydü. Yzak gibi biriyle başa baş savaşması bile muhteşemdi.

Rhaegal ejderha alazı yeteneğini kullanıp onu fırlattı, ardından Uravis'e döndü.

"Hala hayatta mısın?" Dedi.

"Rey!!" Aniden Yzak belirdi ve pençelerini Rhaegal'ın boynuna geçirdi.

"Rhaegal!!" Reyla acıyla bağırdı.

"Rey!!" Baela ve Luna aynı anda bağırdı, bende gözlerimi diğer yöne çevirip ellerimi sıktım.

Rhaegal dizlerinin üzerine düştü ve ardından yerde uzandı, boğazından kanlar fışkırıyordu. Reyla ve Baela birbirlerine sarılmış ağlıyordu.

Yzak Uravis'e döndü, "artık her şey hazır olduğuna göre başlayabiliriz."

Yavaşça Uravis'e doğru yürüdü, Uravis kaçmaya çalıştı.

"Bu mümkün mü?" Kral Zephyr şaşkınla söyledi.

Rhaegal ayağı kalktı ve yüzünü ekşitip dilini dışarıya çıkardı.

"Bu iğrençti, ağzıma toprak ve kan girdi."

Yzak şaşkınlıkla Rhaegal'e döndü.

"Sen nasıl..?" Dedi Yzak.

Rhaegal gülümsedi, "böyle bir çizik beni öldürmeye yeter mi sanıyorsun?"

Yzak gözlerini kıstı, "demek gerçekten doğruymuş İzaya'nın reankarnasyonu."

Rhaegal aniden delice bir kahkaha atmaya başladı, etrafı kızıl bir aura  oluştu ve aura tıpkı bir aslan yelesi gibi vücudunu sardı.

"İzaya mı?! Üzgünüm ama ben onun reankarnasyonu değilim!! Ben onu öldürecek kişiyim. O piç kurusu ile kapatmamız gereken bir hesap var, onu parçalarına ayırıp geriye kalan parçalarını ejderhama yem edeceğim. Ben onu yok edecek olan ejderhayım."

"İzaya yaşıyor mu?" Kaiser şaşkınlıkla sordu.

"Bunu Rhaegal'dan başka kimse bilmiyor çünkü sadece o onu gördü," dedim.

Herkes şaşkınlıkla baktı, bu normaldi sonuçta İzaya bir efsaneydi. Kıtadaki en uç noktada yaşayan biri bile onu tanıyordu.

Rhaegal'ın etrafındaki aslan yelesi olan kızıl aura vücuduna yapıştı ve parlak ejderha pullarına dönüştü.

"Bu Kızıl Kan Formülü değil," dedi Yzak.

"Neden öyle kusurlu bir Mana Formülünü kullanayım ki? Bu kendi oluşturduğum bir Formül, Kızıl Kan Formülünü geliştirdim ve artık yıldırımları kontrol edebiliyorum, buna Yıldırım Alev Formülü ismini verdim."

"Kızıl Kan Formülüne kusurlu demek..." yaşlı Gilead dedi.

Bu kadar şaşırması normaldi, sonuçta kıtadaki en güçlü mana formülüne kusurlu dedi.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin