Bölüm | 216

199 22 4
                                    

CORLİS

Rhaegal'ı izlerken içimde bir gurur duygusu oluştu onun bu kadar geliştiğini görmek beni mutlu etmişti.

"İnanılmaz, bu çocuk gerçekten on altı yaşında mı?" Dedi kral Zephyr.

"Hala inandırıcı gelmeyebilir ama öyle," dedim.

Onun yaşında bu seviyeye gelmek için çok çaba göstersen bile gelemezdin. Ben on altı yaşımda altıncı yıldızımı yeni yapmıştım, sanırım yeni nesil bizden daha iyi olmaya başlıyor.

"O gelecekten geldi ve elindeki şu rün daha hızlı bir şekilde gelişmesini sağlıyor," dedi Rouge.

"Haklısın ama yinede çok hızlı gelişiyor," dedim.

Rhaegal Jagarnaunt'ı öldürdü ve ejderhasına binip havalandı. Riyoda Avalon arkasından sadece bakmak ile yetindi. O sırada Uravis Fhenix etraftaki canavarları yok etmeye devam ediyordu, hızlı ve güçlü biriydi. Kendi yaşıtlarının en iyiside diyebiliriz.

"Sanırım yeni nesil gerçekten çok güçlü bir şekilde geliyor," dedi Lord Kaiser.

"Evet kesinlikle öyle," dedi lord Tairel.

Her biri başka bir yöne gidip savaşmaya başladı, bu sefer karşımıza çıkan kişi Curtis Dynas, ailesinin kalıtsal büyüsü olan gölge elementini kullanıyor.

Genç ve yetenekli birisi, belki ilerde abisini gölgede bırakacak kadar güçlü olur. Khan Dynas'ın böyle yetenekli çocukları olduğu için gurur duyuyor ama onları ziyaret etmeye asla gelmezdi. 

Sanırım her aile kendi çocukları farklı şekilde bakıyor ve yetiştiriyor. Curtis Dynas önündeki canavarları kolaylıkla kesip yok etti, ardından yeniden gölgelerin içine girdi ve ortalıktan kayboldu.

"Pek göze çarpmak istemiyor gibi," diye düşündüm.

Yeniden yansıtma cihazlarında Rhaegal gözüktü, bir uçurumun kenarında oturmuş güneş batışını izliyordu ama gözlerini kısmıştı. Bir sorun mu vardı?

"Amca," dedi Rhaegal ejderhalar iletişim kuruyordu.

"Dinliyorum," dedim.

"Burada kesinlikle tuhaf bir şey var."

"Tuhaf?"

Rhaegal ayağı kalktı, "bu bir canavar değil. Bir canavar böyle bir hissiyat vermez, kendini gizlemeye çalışıyor ama onu fark edebiliyorum."

Koltukta kendimi dikleştirdim, dedikleri gerçekten doğruysa orada ne olabilirdi?

Lord Tairel'e döndüm.

"Bu ada tam olarak nerede?" Dedim.

Tairel bana baktı, "ada Reinhard krallığına bağlı olan bir ada buradan epey uzak, oraya gitmenin en kolay yolu portalla gitmek uçarak gitmek epey uzun sürer," dedi.

Çenemi kaşıdım, "anlıyorum."

"Neden sordunuz?" Dedi Gilead Avalon.

"Rhaegal bir şeyden şüpheleniyor," dedim.

"Bir şey mi?" Dedi abim.

"Evet, burada canavardan farklı bir şey olduğunu söyledi. Kendini gizlediğini ama onu fark ettiğini söyledi," dedim.

"Ama bu imkansız yıllardır orada bulunan tek şey canavarlar, başka bir şey olması imkansız," dedi Tairel.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin