Bölüm | 226

177 18 0
                                    

DEON

Sonsuz kalede canavar yetiştirmeye devam ediyordum, her birine tek tek Kaos enerjisi aşılayıp bedenlerini normalden daha güçlü hale getiriyordum.

"Büyümeye devam edin güzel çocuklarım," canavarlar bana bakıp daha çok Kaos enerjisi aşılmamı istiyordu.

canavarlar doğası gereği birbirlerine saldırıyordu, "hepinize yetecek kadar var, birbirinizle kavga etmenize gerek yok."

Canavarlar birbirlerine dişlerini gösterip kendileri arasında güç dengesini kurmaya çalışıyorlardı.

"Savaşmayın," öldürme niyetimi saldım.

Canavarlar korkup yerinden oynamadılar, hepsi sakinleştireler. Canavarlar kralı'nın eşsiz yeteneğini tüm canavarlar ne kadar güçlü olursa olsun canavarlar kralına mutlak itaat etmeliler.

* * *

— Deon sana verdiğim eşsiz yetenek canavar yaratma ve mutlak itaati.

Hükümdar elinde bir canavar oluşturdu ve yere attı, canavar biraz yerde sürükledi ardından aniden büyüdü.

Dört bacaklı, altı gözlü ve kanatlı bir yaratıktı, henüz çok gençtim canavarlar hakkında çok fazla bilgi sahibi değildim.

"Hükümdarım bir gün bende sizin gibi canavarlar yarabilecek miyim?" Diye sordum.

Hükümdarın mor gözleri yeşile döndü ve canavarı yerden kaldırdı, ardından canavarı öldürdü.

—Bir gün sende benim gibi olucaksın belki beni bile geçebilirsin. Sen benim kanımı taşıyorsun her zaman benden daha güçlü olmak için bir şansın var. Sen daha bir bebeksin, güçleneceksin ve varoluştaki en güçlü canavar ustası olacaksın Deon.

Hükümdarı dikkatlice dinledim, bir gün bende onun gibi güçlü olacağımı duyduğumda gözlerim heyecanla açılmıştı. Eğer güçlenirsem onu her şeyden koruyabilirdim, daha çok eğitim yapmalıydım. Böylelikle Hükümdarın yanında onu koruyabilecek kadar güçlü olduğumu ispatlamalıydım.

"Elimden gelenin en iyisini yapacağım ve sizi herkesten koruyacağım Hükümdarım."

Hükümdar kolunu kaldırdı, arkasında uzay aniden yırtıldı. İçinden uzun solucan benzeri, kurt kafalı bir canavar çıktı. Gözlerinde sayısız yıldız vardı, bana yaklaştı ve dikkatlice baktı. Yutkundum ve geriye doğru adım attım. Çok güçlüydü tek seferde beni öldürebilirdi, bu kadar güçlü bir canavarın var olduğuna gözlerime görmeme rağmen inanamıyordum.

— Bu Boşluk Kurdu Divalin, benim evcil hayvanım. Bir gün sende bir boşluk kurdu evcilleştirebilirsin ama bunun için zamana ihtiyacın var. Boşluk kurdu normal canavarlara benzemezler onlar sadece kendinden güçlü kişiye veya istekdikleri kişiye hizmet ederler.

"Peki siz nasıl Divalini evcileştirdiniz?" Dedim.

Hükümdar gülümsedi, Divalin Hükümdarın yanına gitti ve küçülüp boynunun etrafına kendini sardı.

—Divalin kendisi beni seçti, diğer boyutlarda gezinirken karşıma çıktı. İlk başta bana saldıracağını düşündüm ama yanıma geldi ve benim önümde kendini küçültüp itaat etmek istediğini gösterdi."

Uzay aniden yırtıldı ve Divalin içine girip kayboldu, bu kadar güçlü ve eşsiz bir yaratığın Hükümdara itaat etmesi gerçekten muhteşem bir şey.

Hükümdar bana baktı ve gülümsedi, gözleri yeniden mor rengine döndü.

—Pekala o zaman devam edelim Deon.

Ejder Soyu (2. Kitap)   - Bitti. - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin