RİYODA
Daha güçlü canavarlar ile savaşmak için ormanın derinliklerine inmeye karar verdik, etraftaki troller eskisi gibi öldürme isteği uyandırmıyordu.
Veradinle birlikte ormanın üzerinde uçmaya başladık, burada bulacağımız canavarlar bize daha fazla puan kazandıracaktı.
"Dikkatli olalım buradaki canavarlar çok tehlikeli," dedi griffinim.
"Biliyorum ama güçlenmem gerekiyor, daha güçlü olmalıyım."
Rhaegal'ı gördükten sonra daha güçlü olmam gerektiğini fark ettim, aramızda hala bu kadar fark olduğuna inanamıyorum. Aradan sadece üç yıl geçmişti nasıl bu kadar çabuk güçlenmişti anlamıyorum.
"O çocuk başından beri öyleydi, bu kadar kendini zorlama. Güçleneceksin önünde uzun bir yaşam var," dedi Veradin.
"Biliyorum ona yetişmem gerekiyor, babama ve aileme güçlendiğimi göstermem gerekiyor."
* * *
— Riyoda, neden bu kadar güçlü olmak istiyorsun?
Yaşlı Gilead bana baktı, daha yeni kılıç eğitiminden çıkmıştık.
"Benim yenmem gereken biri var ve kendimi aileme kanıtlamak istiyorum."
Yaşlı Gilead gülümsedi, kehribar rengi gözleriyde bir mutluluk oluştu.
— Avalon ailesi göklerin hakimidir ve bunu sağlayan en büyük şey ise Hipogrif mührü. Tarihimizde her zaman varolan bu mühür bizi normalden daha güçlü yapmamızı sağlar, griffin ailesinin başına gelmiş en büyük şey bu Hipogrif mührüdür. Eğer onu düzgünce kontrol edebilirsen senin karşında kimse duramaz.
Yaşlı Gilead yanıma yaklaştı, hemen yerden kalktım. Elinde rüzgar, yıldırım, buz ve su oluşturdu.
— Hipogrif mührünü hala tam çözemedik, aradan yüzyıllar geçmesine rağmen bu mühür hala gizemini koruyor. Bunu patrikten diğer patriğe aktarıyoruz böylece sonraki nesil belki gizemini çözebilirdi.
"Bunun anlamı..?"
Yaşlı Gilead gözlerini kıstı.
— Sen ya da Luna'nın doğan ilk erkek çocuğuna aktarılacak, ablanı sevdiğini biliyorum ama o hala senin koltuğun için bir tehlike olduğunu biliyor muydun? Eğer kendini kanıtlayamazsan o koltuğa ablanın doğan oğlu geçecek. Yeğeninden emir almak zorunda kalacaksın, bir griffin olduğun için bunu yapmalısın.
Yaşlı Gilead'ın dediklerini anladım, benden istediği ablamı hayatımdan çıkarmak. Ellerimi sıktım, neden ondan kurtulmalıyım, ablam benim için herkesten daha değerli. Yıllar boyunca onunla konuşmaktan çekindim ama şimdi onunla aramı güzel tutmaya çalışıyorum. Neden ondan kurtulmak zorundayım.
— Riyoda bizim ejderhalar gibi otorite sağlayan bir rünümüz yok. Biz kendimiz liderimize olan sadakatimizle ünlüyüz, ablanın oğlu başa geçerse ve bir ejderhaya binerse bu ne demek biliyor musun?
"Ejderhalara sonsuza dek bağlı kalacağız," dedim.
— Haklısın, bir ejderhadan emir alan griffin ailesi sence bu hoş bir durum mu? Neden sen başa geçip griffin soyumuzu korumuyorsun. Her ne kadar bizim için ejderhalar büyük bir müttefik olsa bile nişanlısı bizim için bir tehlike. Tairel'in anlattıklarını dinledim çok kurnaz birisi, ne yapıp edip seni yerinden edebilir ve kendi oğlunun başa geçmesini için elinden geleni yapacaktır.
"Bunun olmasına izin vermeyeceğim, ailemizin tarihini değiştirmeyecekler. Ablamı kenara atmak istemiyorum, onunda yanımda olmasını istiyorum."
— Ablan artık yok Riyoda, onu unut. Eğer gerçekten lider olmak istiyorsan ondan vazgeçmelisin. O artık senin için bir düşman bunu anla. Luna ailemizde kalmayacak ve onun soyu senin için bir düşman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (2. Kitap) - Bitti. -
ActionRhaegal gerçekte kim olduğunu öğrendikten sonra tanrılar ile savaşmak için hazırlanmaya başlamıştır. Bundan önce kıtayı feth edebilecek mi?