LUNA
Herkes adadan çıkan portalların önüne doğru koştu, portal açıldı ve öğrenciler çıkmaya başladı.
"Riyoda umarım iyisindir," diye düşündüm.
Rhaegal... geçen bana gösterdiklerinin üstüne birde benden istediği seçim... ben ne yapacağım bilmiyordum.
En sonunda Riyoda çıktı, hemen yanına koştum.
"Riyoda iyi misin?" Riyoda'yı tuttum.
Beni aniden itti, "git başımdan senden nefret ediyorum!!" Diye bağırdı.
"Riyoda ben..."
"Kes sesini!! Seni bir daha görmek istemiyorum."
Gözlerimden yaşlar gelmeye başladı, ona ne yapmıştım. En son ayrıldığımızda mutlu bir şekilde ayrıldık. Birbirimize yeni yeni yakınlaşmışken neden birden bire bana böyle davranmaya başladı.
"Özür dilerim Riyoda," göz yaşlarımı tutamadım.
"Neden özür diliyorsun?" Dedi.
"Bilmiyorum, benden nefret ediyorsun. İstemedende olsa sana kötü bir şey yapmışım gibi duruyor."
Riyoda dişlerini sıktı, "git başımdan. Ne babam nede ailemizden başka biri seni sevmiyor, aptal birisin. Güçsüz, zayıf aşağılık birinin tekisin. Senden nefret ediyorum, her zaman senden nefret ettim."
Riyoda üzerime durmadan ne kadar nefret ettiğini söylemeye başladı, saçlarımı yeniden öne doğru çekip kendimi yokmuş gibi hissetmeye çalıştım. Belkide hiç doğmamalıydım, neden benden bu kadar nefret ediyordu? Ona ne yapmıştım, ben, ben... Küçük kardeşimi çok seviyorum. O neden benden nefret ediyor...
"Ah... Anne... nasıl hissettiğini şimdi anladım. Sırf babama bir varis veremediğin için yaşadığın aşağılamayı şimdi anladım. Bizim ailemizde kızları hep hor görüyorlar..." diye düşündüm.
Aniden Riyoda yere yapıştı. Saçlarımın arasından baktığımda bu Rhaegal'dı.
"Seni siktiğimin piçi, bir daha Luna'ya öyle şeyler dediğini duyarsam seni bu sefer kendi ellerimle öldürürüm."
Rhaegal, Riyoda'nın suratına sertçe tekme vurdu ve onu fırlattı.
"Riyoda!!" Leydi Ancilla hızlıca Riyoda'nın yanına koştu ve öfkeli bir şekilde Rhaegal'e baktı.
"Bu ne cüret!!" Diye bağırdı.
Rhaegal öldürme niyetini gösterdi, "kes sesini kadın. Yoksa sana ve oğluna daha önce hiç görmediniz şeyler yaşatırım."
"Herkes sakin olsun," babam geldi ve ortamı sakinleştirmeye çalıştı. Bana bakmadı bile... Dudağımı ısırdım, neden...
"Tairel oğlumuza ne yaptığını görmedin mi?!" Leydi Ancilla hala öfkeliydi.
"Ona bir teşekkür borçluyuz, Riyoda onun sayesinde hayatta."
"Ne?! Neden ona teşekkür edeceğim, oğluma ne yaptığına baksana!!" Dedi.
"Ancilla," babam öfkelendi.
"Bana teşekkür etmeyin, Riyoda'yı orada ölüme terk edecektim. Pek umrumda değildi, eğer onu hayatta bıraktıysam bunun için Luna'ya teşekkür et."
Babam ve leydi Ancilla bana baktılar onlara ne diyeceğimi bilemedim, başımı öne eğdim ve sessizce bekledim.
"Luna," annem yanıma geldi.
Ardından Rhaegal'e döndü.
"Prens Rhaegal siz iyi misiniz?" Diye sordu.
"Hala yakışıklı mıyım?" Dedi Rhaegal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (2. Kitap) - Bitti. -
AksiRhaegal gerçekte kim olduğunu öğrendikten sonra tanrılar ile savaşmak için hazırlanmaya başlamıştır. Bundan önce kıtayı feth edebilecek mi?