CALIFORNIA , 3.30 p.m
ED'S MANSION.
3R Women atau dikenali sebagai Ryssa, Ratna dan Reyna sudah smpai di mansion milik Ederson ketika ini. Sir Zayden hanya menghantar mereka bertiga kerana mereka bertiga sudah ckup tangkas untuk melawan pihak musuh.Sir Zayden hanya menghantar seminimum mungkin supaya mereka dpat bersembunyi dengan lebih selamat daripada pihak musuh.
"Ryssa you can go inside right? I will take outside and Ratna will takes on the rooftop."
Haellyn mengangguk. Walaupun masih bersedih dengan kelakuan suaminya namun misinya harus ditamatkan pada harini. Sudah bertahun-tahun dia menunggu masa ini tiba. Sekarang sudah ckup bukti bahawa Ederson dan gengnya sudah banyak melakukan gejala haram yg mampu disumbatkan kedalam penjara.
"I'm in. Both of you please be safe for me."
"Noted that." Kata Reyna dan Ratna.
Haellyn terus memasuki mansion itu melalui tingkap. Sungguh berhati-hati kerana jika sudah tertangkap, maka tamatlah riwayat mereka bertiga.
Haellyn menggunakan senapang yang kalis bunyi yang dinamakan CZ 452 A.
Dia bersembunyi disebalik dinding.
"Both of you please hide in the corner so those bastards can't see us." Kata Haellyn melalui walkie-talkie. Sungguh perlahan pergerakannya sekarang kerana dihadapannya terdapat dua lelaki berbadan sasa menjaga pintu stor."Noted that." Kata Ratna dan Reyna serentak.
"Tch. Disgusting. Kalau dua orang menjaga satu bilik itu bermakna bilik itu sngat penting berbanding yang lain. Ederson.. you're so stupid. Pergi mati jela kalau nk hidup dlm kebodohan.." Gumam Haellyn perlahan.
Dia menarik picu senjatanya dan bang bang!
Perlahan bunyi tembakannya kerana dia menggunakan pistol kedap bunyi.
Tersungkur mereka berdua apabila ditembak Haellyn di kepala.
Haellyn berhati-hati bangun namun kelihatan 3 orang lelaki yang menghampirinya.
YOU ARE READING
KHAIR : SEEK OF LOVE [C]
Romance❣️1ST OBSESSED SERIES❣️ Umur bukan halangan seorang gadis untuk mencari teman hidup. Malah semakin berumur lelaki itu makin dia suka! Makin hot! "You ni gila la." - Izz Arman Khair "Yup. I gila-gilakan you! Jadi kekasih I jom?" - Haellyn Aryssa Peni...