"SAMPAI bile Khair kau nk lari mcm ni? Aku dengar cerita Haellyn dah balik ke Malaysia. Kau taknak jenguk?" Khair mengerling kearah suara itu."Baguslah dia dah smpai Malaysia. Aku takkan ganggu dia. Aku jaga dia dari jauh je.." Haiqal menjulingkan matanya.
"Kepala hotak kau jauh! Sekarang ni kau sewa apartment depan rumah dia je tau?! Nak menipu pun agak-agak lah.."
Khair tak waras agaknya. Katanya ingin lari ke luar negara. Tapi itu smua dusta. Dia hanya menyewa apartment di hadapan rumah mertuanya.
Mana mungkinlah dia tinggalkan Malaysia. Kerjanya akan bertunggak. Nak harapkan Firshad dan Raiz? Dua ekor tu bukan pandai sngat bab design ni..
Dan semestinyalah dia tidak mampu untuk menjauh dari Haellyn.. Dia sayang akan wanita itu. Menjaga dari jauh pun dah ckup. Asalkan Haellyn selalu berada dihadapan matanya..
Haiqal menggeleng. "Tak faham aku. Kalau nk jumpa, pergi je la jumpa. Ni duk intai pula dari jauh. Dah mcam jiran nak mengorat awek sebelah pula dia ni.." Khair berdecit.
"Banyak bunyi betul kau kan? Yang kau ni pun. Apahal sibuk bawak beg baju segala mari rumah aku? Aku tak benarkan kau tidur sini pun kan!"
Tak adil betul. Bukan main dia lari dari semua orang. Tapi si budak Haiqal sibuk nk ikut dia kesana kesini. Serabut betul. Nak tenang pun takboleh
Haiqal menggeleng. "No no. Kau harus dipantau. Aku bimbang kau buat perkara tak elok yang bleh memudaratkan kau.."
Khair menjeling. "Eleh ckap jela ko nk makanan free kan?"
Haiqal sengih. "Bingo!"
ANGIN malam menerpa wajah Haellyn. Dia berada di luar balkoni saat ini. Dia memejam mata sekejap. Dia rindu akan suaminya. Rindu bauan suaminya. Suara.. kenakalannya.. Rindu semuanya.
"Bie.. balik please. I minta maaf.. I janji i akan jaga you lepasni. I janji bie.. Tlong balik ke pangkuan i. I promised i will do everything bie.. Kalau you nak i gigit you pun i rela.. Kalau you nak gigit i pun i dengan senang hatinya rela. Balik la bie.. Your baby cutie pie princess really miss you.."
Amboi? Tak beragak nak bagi nama manja pun. Nak berkahak author sebut nama dia..
Sedang dia mengelamun, dia nampak kelibat seseorang lelaki dihadapan rumahnya. Lelaki itu tidak memakai baju. Badannya berketak-ketak.. Haellyn hanya memerhati.. Bukan sebab gatal ya! Tapi dia kenal badan itu!
Terbeliak mata Haellyn. Dia terus mencapai cardigan dan berlari-lari anak kearah pintu. Dia melintasi Tuan Harman.
Tuan Harman menggeleng. Dia senyum tipis. "Dah nmpak laki dia la tu.."
Ya Tuan Harman sudah tahu kerana dah terkantoi hahahahha. Khair tak pandai smbunyi! Tengok? Haellyn pun dah jumpa dia..
Haellyn termengah-mengah di apartment tersebut. Dia sandarkan tangan pada pintu bilik jejaka tadi. Penat betul berlarinya. Semput.
Dia berdehem kejap. Dia membaiki rambutnya yg sedikit kusut dan sejurus itu dia langsung menekan loceng.
Tingtongg! Tinggtongg!
Pintu dibuka dari dalam. Khair yg sedang mengesat rambut terus panggung kearah wajah itu. "Yes?" Terpana dia melihat wajah yg dirindui dihadapannya.
Mata Haellyn berkaca. "Bie..." Dia terus memeluk erat badan Khair. Hampir terjatuh Khair namun dia sempat menahan tangannya di dinding.
Haellyn mengangkat kedua kakinya lalu dililitkan kaki ke pinggang Khair. Khair tercengang.
Amboi budak ni? Suka suki sahaja nk didukung oleh aku? Khair menahan bawah punggung Haellyn dan menutup pintu dengan kaki kanannya. Haellyn masih menggogoi di ceruk leher suaminya.
"Bie pergi mana.. Kenapa tinggalkan baby you ni.. i rindu.. Sayang rindu bie.." Khair senyum tipis mendengar cara panggilan daripada isterinya. Dia mengelus rambut Haellyn lalu dia menghenyakkan punggung keatas sofa.
Haellyn elok sahaja tertonggek diatas ribanya. Wow seksi. Khair suka.
Haellyn panggung kepalanya melihat wajah Khair yg berada rapat dihadapannya. Dia mengusap kedua-dua pipi Khair. Dahi dilekapkan pada dahi Khair.
"I miss you bie. I miss you so much. i rasa mcm nk mati lepas bie tinggalkan i.." Khair menatap mata berkaca itu. Sangat rapat dengannya.
Khair menggosok belakang badan Haellyn. Sungguh dia rindukan bauan semulajadi yang terbit dari badan Haellyn.
"I miss you too baby.. Bie rindu sayang. Rindu setengah mati." Haellyn kembali menangis dihadapan wajah suaminya.
"I minta maaf. I berdosa. I isteri derhaka. I minta ampun bie.." Haellyn menggenggam tangan kanan suaminya dan dicium bertalu-talu tangan kekar itu.
Khair senyum tipis. Tangan kiri setia menggosok belakang badan Haellyn.
Haellyn panggung kepalanya dan dia melepaskan cardigan yang dipakai badannya. Terbeliak mata Khair melihat isterinya yang sedang memakai.. lingerie? What the? Kenapa seksi sngat..
Sengaja ke ape pakai mcm tu? Dahlah hampir 4 bulan bil air tertunggak ni..
Haellyn senyum menggoda. Sengaja dia geselkan buah dadanya pada dada suaminya..
"Seksi tak baby bie malam ni bie? Setiap malam i pakai seksi dengan harapan bie datang pada i. Dan malam ni bie betul-betul ada di depan mata i.." Haellyn menunduk melihat suaminya.
Halleyn senyum senget melihat mata liar Khair yang fokus melihat kearah buah dadanya. Dia menaikkan dagu Khair dengan jari telunjuknya.
"You want it bie?" Khair menelan air liur kesat. Dia mengangguk perlahan-lahan. Maaf, nafsu jantannya sudah lemah.
Haellyn mengelus dada bogel suaminya dan menggerakkan sikit punggung diatas riba Khair. Khair memejam mata menahan desahan..
Haellyn membisikkan dihadapan wajah Khair. "You can get it.. Dah lama dah badan I tunggu you.. Dah lama dah badan i rindukan lidah dan bibir you.. Dan dah lama dah mahkota i.. inginkan..hentakkan dari you."
Khair mendengus! Sengaja menaikkan nafsunya dengan kata-kata lucah! Dia langsung mencempung badan Haellyn dan mereka menuju ke katil.
Selamat malam. Mimpi indah.
TBC🤍
Sekarang ni Lyn pula yang gatai? Haish biashe dia ni.. Get ready ye dengan miang keladi Khair. Dia makin obses maknanya semakin miang 🫣Vote and comment❤️
YOU ARE READING
KHAIR : SEEK OF LOVE [C]
Romance❣️1ST OBSESSED SERIES❣️ Umur bukan halangan seorang gadis untuk mencari teman hidup. Malah semakin berumur lelaki itu makin dia suka! Makin hot! "You ni gila la." - Izz Arman Khair "Yup. I gila-gilakan you! Jadi kekasih I jom?" - Haellyn Aryssa Peni...