"JADI smuanya tu hanya mimpilah?" Terus terhenti tangan Khair yg sedang mengopek buah epal itu. Dia panggung kepala kearah mata bundar yg menatapnya.
"Wot? You tanya soalan yg mna ni?" Haellyn melepaskan keluhan. Dia terus berpaling kearah tingkap bilik di hospital.
"Mimpi rupanya.. Tapi kenapa panjang sngat mimpi tu.." Gumamnya perlahan. Kepalanya terus berkalih kearah kirinya apabila merasakan tangannya disentuh lembut oleh tangan kekar yg kasar.
"You tak mimpi babe.." Kata Khair sambil mencium sekilas tangan lembut itu. Berkerut dahi Haellyn. Agak gabra juga apabila terasa lembap bibir itu mencium tangannya.
"Ape maksud you i tak mimpi?" Khair tersenyum. Dia berdehem dan membetulkan coatnya. Sempat dia mengerling kearah Fisha dan Khatrina yg menahan ketawa dia sofa itu. Berkerut dahi Haellyn.
"I.. tak faham. Ape jadi ni?" Terus Khair melihat wajah gadis kesayangannya. Dia senyum nipis.
"Biar i cerita kejadiannya.."
"Jangan mcm tu.. Alright i janji lepasni i try to be sweet for you okay?"
"Okay!" Khair terus menarik badan Haellyn merapat. Haellyn msih kaku melihat mata hazel itu. Haellyn menggigit bibir apabila tangan kekar itu menyeluk kedalam bajunya.
Terpejam matanya apabila merasakan itu. Terasa begitu hangat tangan itu mengelus perutnya tanpa berlapik. Kemudian tangan itu makin keatas.. keatas menghampiri dadanya..
Dada Haellyn begitu kencang menahan desahan yg akan bergemar. Tangan kekar itu terus menyentuh lembut buah dada kirinya yang ditutupi bra. Haellyn tersentak dan terus pengsan dalam pelukan itu..
Terbahak-bahak Fisha dan Khatrina ketawa apabila mndengarnya. Merah muka Haellyn setelah mndengar cerita itu.
"It's that clear dear?" Tanya Khair dan terus mencium skilas tangan Haellyn.
"I tak sangka you gelabah! Tu bru sentuh tau tak ramas lagi. Nnti malam pertama entah-entah you peng-- aduh sakit lah Kath! Kenapa cubit lengan i?!" Kathrina menjeling. Ada sajelah percakapan kotor dari lelaki jadian itu.
Kathrina dah kenal sngat perangai Fisha a.k.a Firshad. Firshad adalah kawan baik Khair. Takkan la dia tak kenal kan? Ofkoss dia tahu segalanya..
Haellyn menunduk. Mukanya masih merah menahan haba..
Khair terus menolak dagu Haellyn menggunakan jari telunjuknya. "Heyy babe.." Haellyn mendongak. Berlinang airmatanya..
"Shh i'm sorry. I takde niat nk buat you pengsan. I cuma takboleh tahan nafsu i tadi. Sebab tulah.."
Haellyn terus menukar riak cemberut. Dia terus menjeling tajam kearah Khair dan memukul dada Khair bertalu-talu.
"Eeiii dasar uncle hot gatal! Pervert! Suka-suki je sentuh orang punya! Dia pun ada kenapa taknak sentuh?! Dasar gatal! Menci!!"
Terbahak-bahak mereka ketawa. Haih lah. Datang dah perangai annoying dia..
*:・゚✧*:・゚✧.
SUNYI sahaja suasana ketika ini. Hanya mndengar cengkerik sahaja. Tuan Harman memandang tajam kearah anak sulongnya yang menunduk. Manakala Haerryn pula mengusap bahu kakaknya itu. Puan Aryana pula hanya memandang jejaka yg agak berumur baginya dihadapannya sekarang.
YOU ARE READING
KHAIR : SEEK OF LOVE [C]
Romance❣️1ST OBSESSED SERIES❣️ Umur bukan halangan seorang gadis untuk mencari teman hidup. Malah semakin berumur lelaki itu makin dia suka! Makin hot! "You ni gila la." - Izz Arman Khair "Yup. I gila-gilakan you! Jadi kekasih I jom?" - Haellyn Aryssa Peni...