KHAIR||HAELLYN - BAB 37💋

30.4K 730 9
                                    


HAELLYN memegang Glock G20 Gen 4 dan mengecilkan matanya untuk menembak sasaran. Dia menarik picu pistolnya dan..

BANG! Tepat kearah bulatan kecil itu! Orang yg berada di situ terlopong. Biar betul? Tembak sekali dah kena sasaran?

Haellyn senyum senget. Nice. Namun snyumnya memudar apabila mndengar bunyi tapak kaki menghampiri.

Mampus mampus! Dia cepat-cepat meletakkan pistol dan terus ke tempat duduk. Wajah dilakonkan sperti seseorang yg dlm ketakutan.

"Sorry baby i lambat.. Lame pulak Raiz bercakap telefon tadi." Dia duduk ditepi isterinya yg sebek.

"Bieyy i takut lah. Kita balik lah jom.." Gogoinya. Khair senyum nipis. Dia merapatkan diri kearah isterinya dan memeluk erat dari tepi.

Haellyn menyembamkan muka ke dada suaminya. Aummm wanginya bau.

Khair memejam mata. Dia teringat akan kata-kata Raiz tadi.

'Isteri kau.. tengah menembak sekarang. Dan dia menembak ke sasaran yang tepat. Aku rasa isteri kau ada something tapi dia rahsiakannya. Cara dia menembak tadi adalah seperti seorang yang pakar. Kemungkinan.. isteri kau seorang.. agen."

Khair melepaskan keluh. Siapa you sebenarnya Haellyn?

Sengaja Khair meninggalkan Haellyn tdi. Dia mnyuruh Raiz melihat CCTV di ruangan menembak. Dan ya. Isterinya handal menembak.

Persoalannya siapakah isterinya?

*:・゚*:・゚

'ARYSSA, I think you need to be careful right now.'

Haellyn menjungkit kening. Pelik dngan Prof Zayden a.k.a Sir Zayden. Dia sedang bercakap telefon ketika ini. Haellyn berada di gazebo. Kena lari jauh dari Khair. Nanti dia dengar..

"Why sir, is anything happen?"

'Absolutely yes. I think you need to check out your husband. Because our team find that your husband has a big mansion at US. And you know what? Dragon's team aim that mansion. They will use that mansion as their tactics. They want to trap your husband to make him a bad guy in the eyes of police in Us.'

Haellyn terus bangun menegak. "What the hell? Why they want include my hubby in their fucking shit?!"

'I think that bastard Ederson really hates you. So they aim your husband to makes you mad.'

"Tch. That fucking bastard such a coward. He just use his son to cover up his crime."

'I know. Please be careful. And don't worry. Your husband is our priority too. So our team will protect his identity and his mansion.'

Haellyn menghembus nafas lega. Ya, dia harus menjaga nama suaminya. Nasib baik Team Mariposa ada untuk mencegah keburukan yg akan berlaku.

"Thank sir. Please take care of yourself and our team too. Just tell me if anything happens. I will be there ASAP."

'No you can't! They aim your husband and it's mean they aim you. So please stay at Malaysia and i will take care of this.'

"Tq sir."

Haellyn terus menutup telefonnya.

"Bercakap dengan lelaki mane?" Khair menghampiri isterinya. Dia berada di balkoni bilik namun dia terus turun apabila melihat isterinya seperti tertekan.

Namun agak terkilan apabila dia mndengar sipi-sipi suara lelaki didalam telefon isterinya.

Haellyn meneguk air liur. Dia.. dengar ke? Haellyn berpusing kearah suaminya dan tersenyum lebar.

"Bieyy!" Dia ingin memeluk namun Khair mengelak.

"I tanya you bercakap dengan siapa?" Agak keras suara itu seperti menahan amarah.

"I.. i bercakap dngan prof i." Khair senyum sinis.

"Oo ye? Bukan ke you dah hbis lama dah hal U? Takkan lah ada urusan lagi kot?" Haellyn menggigit bibir. Mampus! Macam mana ni?

"Dia tnya khabar i.."

Khair berdecit. "Nak menipu lagi ke Haellyn Aryssa? If i ask you something please answer honestly!" Terkejut Haellyn mendengar jerkahan itu.

"I.."

"You curang dengan i ke?" Terbeliak mata Haellyn. Memang tak la aku nk curang dengan uncle hot ni!

"No sayang! I tak curang. Betul i ckap tadi prof i yg call.. Ambil la check fone i kalau you tak percaya.." Khair mencerlung tajam dan rahangnya bergerak-gerak tanda menahan marah.

Dia hiraukan Haellyn dan terus masuk ke dalam rumah. Haellyn mengeluh. Dia menyebak rambut kebelakang. Berantakan! Smua diasebabkan jantan tak guna tu.

"Edwan..You tried me huh? I told you don't ever makes me mad.. I will kill you and that bastard." Gumamnya perlahan. Dia harus berjumpa Edwan!

*:・゚*:・゚

KHAIR mengelamun didalam bilik air. Dia membiarkan sahaja air mengalir ke badannya. Tangan dilekapkan didinding. Kepala didongak membiarkan titisan air menitik di muka dan menurun di badan berketaknya.

"Ape lagi rahsia yg you simpan ni Haellyn.. Kenapa begitu banyak rahsia you simpan dari i.." Gumamnya.

Pening! Haellyn terlalu byk rahsia sedangkan dia sedikit pun tiada rahsia terhadap Haellyn kecuali hal mansion nya. Haellyn tidak perlu tahu sisi gelapnya yg satu. Kerana dia sudah kurang dalam aktiviti gelapnya. Sekarang dia hanya fokus akan kerja dan juga isterinya sahaja..

KTAK.

Bunyi pintu itu membuatkan Khair mencelikkan mata. Dia sudah tahu gerangan yg masuk ke dlm bilik air tersebut.

"Sayang.." Haellyn terus memeluk suaminya dari belakang. Tak kisah dah basah pun. Dia nk pujuk suami je skarang.

Khair memejam mata erat. Dia tahu tidak ada seurat benang pun dibadan isterinya skarang kerana dia dpat rasa smua lekuk badan isterinya tanpa berlapik.

"I'm sorry. Tapi i sumpah i tak pernah curang dengan you.. I sayang pada you je bie. Dari dlu hingga skarang i cuma sayang you.. I minta maaf la bie.."

Khair memusingkan badan. Habis basah isterinya dari atas hingga kebawah. Gulp. Terjentik nafsu pula melihat isterinya yg bogel keseluruh sama seperti dia.

Khair mengusap rambut Haellyn. Dia tahu Haellyn tidak curang. Cuma dia terkilan sikit kerana Haellyn ada bnyak rahsia..

"Kalau you ada apa-apa rahsia, tolong. Bagitau i. I tak suka berahsia.." Haellyn mendongak. Dia pun taknak berahsia namun ini bukan masanya lagi..

Kalau suaminya tahu tentang 'hal' itu dan dia mengamuk mcm mana?

"Biey bagi i masa boleh? I janji i akan bagitau smuanya dari awal hingga akhir. But please give me more time can you?" Haellyn mengusap pipi basah Khair. Makin hensem bila berdiri dibawah air ni!

Khair senyum segaris. Dia mengetatkan rangkulan dan cium sekilas bibir basah itu.

"Fine. But promise me kalau ada apa-apa berkaitan nyawa, bagitahu i. Can you sayang?" Haellyn mengangguk.

"Okay biey. Maaf.. Biey jangan la marah. I tak suka la tengok bie marah.." Haellyn memuncung dihadapan Khair.

Khair senyum miang. Dia makin mengetatkan pelukan. Terbeliak mata Haellyn apabila dia dapat merasakan sesuatu yg menyucuk di bahagian bawahnya..

Haellyn gigit bibir.. Aaa taknak! Tapi nak!

"Dah alang-alang you serah diri mcm ni kan..." Khair memerhati badan Haellyn dari atas kebawah.. Dia menjilat bibirnya.

"... should we?" Dia mengenyit mata dan menggigit bibir gaya badboy..

Haellyn pun apa lagi. Tersenyum lebar dia!

"Jom.."

TBC🤍
Banyak bethol rahsia belum terbongkar. Dua-dua suka simpan rahsia😭

Vote and comment❤️

KHAIR : SEEK OF LOVE [C]Where stories live. Discover now