KHAIR||HAELLYN - BAB 33💋

39.6K 798 22
                                    

18++ Author bagi warning ni tau. Jangan kecam pulak😭

HAELLYN keluar dari bilik air dengan bathrobe merahnya. Barulah rawr kan? Uwuuuu bersinar matanya melihat Khair yang sedang berbaring santai dengan tidak memakai baju.

Haellyn menjilat bibirnya melihat badan berketak-ketak suaminya. Aum. Umur je lanjut tapi badan kalah orang muda! Hee suka! Haellyn terus ke meja mekap. Saje je taknak tegur suami. Nak suruh dia tegur dlu heheehe.

Khair melihat kearah isterinya yang memakai bathrobe seksi yang menyeksa batinnya itu. Khair berdehem. Haellyn dah senyum. Uuu mesti dia tergoda kan?

"Nanti you nak datang kat katil you ambikkan remote tv. I malas nak bangun." Haellyn tercengang. Apekah? Tak sweet nya dia ni?

Haellyn mengambil remote tv lalu duduk menggoda ditepi Khair. "Nah." Dia menghulurkan remote.

Khair ingin menyambut namun Haellyn menarik remote itu. Berkerut wajah Khair. Haellyn tersenyum miang. Dia merapati Khair dan mendekatkan pipi kanannya kearah Khair.

"Kiss me first and i give your remote to you.." Haellyn masih tersenyum. Khair mengintai remote dibelakang Haellyn lalu menyambar nya dengan tangkas. Haellyn mencelik matanya apabila dia dpat rasa tangan di belakang badannya seperti kosong..

"Bie!" Haellyn memukul dada itu. "What?" Khair bertanya namun mata dia melekap di tv. Haellyn mengemam bibir. Tak ckup seksi kah dia harini? Rasanya dah seksi habis sbb belahan bathrobe dibahagian paha ni sangat besar sehingga nmpak akan seluar kecil dalamnya..

"You ni kenapa buat tak endah je dekat i!" Khair menyentuh sedikit telinganya sndiri. Pedih siot orang menjerit tepi telinga.

"I tengah tengok cerita ni kan.." Haellyn mendengus. "Tapi malam ni kan malam pertama kita. Takkanlah you tak tahu pengantin buat apa untuk malam pertama mereka?" Geram! Dah tua kan? Takkan tak faham lagi hint dia?

"Buat ape?" Haellyn terlopong. Like seriously?! Haellyn mengemam bibir. "You saje je kan buat tak faham?"

"Tak faham ape?" Haellyn mengendurkan bahunya. Penatnya nk goda. Pikirnya mudah tapi mcm payah aje..

Haellyn terus bangun dari katil dan mncari baju tidur yg agak tertutup. Malas la nk seksi. Suaminya bukan tengok pun.. Langsung Haellyn menukarkan pakaian tidurnya dan terus berbaring diatas katil.

Dia berpaling kearah kiri. Kerana belah kanan ada suami. Malas la nk tengok. Khair sembunyi senyum. Saje je dia nak gurau. Dah majuk dah budak ni.. Dia terus menutup tv dan berbaring di tepi isterinya.

Dia memeluk erat badan itu. Haellyn berdecit dan mengalihkan tangan kekar itu. "Takpayah lah peluk i. Tadi tak hingin sngat kan? Sekarang nak melekat pula dah kenapa?" Tanyanya dengan geram sambil memejam mata.

Haellyn berpusing kekiri membelakangi suaminya. Khair senyum senget. Merajuk eh..

Dia merapatkan badan kearah isterinya. Rapat sngat.. Sesak nafas Haellyn dibuatnya. Haellyn memejam mata. Geram lah dia duk rapat ni! Tadi sombong!

Baru saje dia nk marah, dia rasa ada geselan dibelakang punggungnya. Gulp.. Berona wajahnya. Bukannya dia tidak tahu apakah itu..

"Bie.." Meleret suaranya menahan desahan.

"Yes?" Khair mengalihkan rambut Haellyn kebelakang dan dia menyembamkan muka ke ceruk leher Haellyn. Dia mencium dan menyedut bauan leher isterinya.

Haellyn memejam mata dan menggigit bibir untuk menikmati sensasi..

Haellyn terjerit apabila merasakan gigi Khair bergesel di lehernya.. Khair melepaskan gigitan. "I dah mark yang you milik i. So you takboleh lari dah lepasni.." Bisiknya lalu dia memusingkan badan isterinya.

KHAIR : SEEK OF LOVE [C]Where stories live. Discover now