KECIK besar kecik besar sahaja Haellyn melihat wajah gedik gadis yg sedang berdiri dihadapannya. Haellyn berpeluk tubuh diikuti Haellysha."Who are you aunty? Why you come to my papa's office?" Tanya Haellysha dengan pelatnya. Haellysha sudah berumur 5 tahun. Sedikit sebanyak dia sudah pandai mengajuk cakap orang.
"Yeah. You siapa? Tiba-tiba datang kesini dengan pakaian sendat you. You fikir kat sini kelab ke?"
Haellysha mengangguk setuju.
"Errr i ada appointment dengan Tuan Khair."
Haellyn menjulingkan mata. "Liar. I assistant dia tapi kenapa i taktahu?"
"Baby kenapa la- Eh Anita. What are you doing here?" Tanya Khair yang sedang mendukung anak lelaki mereka.
Anak lelaki mereka berumur setahun 6 bulan. Hasil malam anniversary haritu huhuuu.
"Bie kenal ke dia?" Khair mengangguk. "Yes. Dia anak Dato Afnan."
Haellyn mendengus. "Kenapa dia datang sini? Bukan ke orang lain yg patut datang? Kenapa i taktahu yg dia patut datang kesini sedangkan i yg arrange jadual you?"
"Sayang.. Don't start it.." Haellyn mendengus dan terus mendukung Haellysha. "Jom Icha kita keluar. Mama panas pula." Haellysha mengangguk dan mengibas mukanya.
"I'm hot too mama.." Terbeliak mata Khair apabila melihat Haellyn mendukung Haellysha.
"Sayang! Jangan dukung Icha! You tengah mengandung tu sayang.!"
Haellyn mengandung anak ketiga. Pakcik tu tak menyabar sngat. Habis je pantang anak kedua, terus digomolnya Haellyn tidak lepas. Katanya badan Haellyn makin mantap. Haellyn pula suka melayan.
Jadi terhasillah benihnya. Anak kedua baru masuk setahun 3 bulan namun Haellyn telah dikhabarkan mengandung untuk kali ketiga.
Gelojoh!
"SAYANG.." Khair ingin menyentuh tangan Haellyn namun Haellyn menepis.
"Ish takyah la sentuh i. I tengah menyusu Haeman ni." Khair mengerling. Dia melihat sekejap Haeman yang sedang menyonyot puting Haellyn.
"Haeman.. jangan mnum banyak sngat. Tu papa punya." Haellyn menjeling padu.
"Ape yang papa punye pa? Icha nak tahu jugak.."
Haellyn mencubit paha Khair. Berdesis Khair menahan sakit.
"Eii biey ni! Tengok tu Icha dah tanya dah.." Khair gelak besar. Aduhh kelakar betul rupa isterinya saat ini.
"Mama mamaa. Eman dah tidur ke? Icha nak pegang boyey?" Khair menggeleng. Ikut mamanya la tu sebut perkataan boyey..
"Boyeyy sayangg. Kejap mama nak tutup dada mama jap. Tak boleh dibiarkan sebab ada mata keranjang." Khair senyum jahat. Tahulah dia Haellyn mengatanya.
"Ape mama? Ke ranjang?" Khair gelak kuat. "Icha.. Tu dah lain dah maksudnya tu. Ke ranjang tu biasanya papa dan mama buat malam-malam. Buat projek."
Haellyn meletakkan perlahan-lahan Haeman di riba Icha. Tertonggek punggungnya sekarang kerana Haellyn agak menonggek kebelakang. Khair menjilat bibir sahaja melihat punggung Haellyn ni. Fuhh mencabar betul.
Icha senyum lebar dan memegang adiknya di seat belakang.
Sempat dia memandang kejap papanya yg tengah memandu. "Projek ape papa?" Khair senyum nakal.
"Projek tambah adik aw sayang! Sakit la paha bie.."
Haellyn menjeling. "Cakap la bukan-bukan lagi.""Tambah adik kena buat mcm mana papa?" Khair senyum gatal.
"Ma--"
"Bie jangan nk gatal cerita ea. Kalau tak I taknak tidur dengan bie malam ni. I merajuk lagi tau pasal tadi.."
"Alalaa dia ni.." Tangan Khair menggenggam tangan Haellyn. Dia mencium jemari Haellyn bertalu-talu.
Haellyn hanya mencebik. "Dia anak Dato Afnan la sayang. Sayang kenal kan? Kalini Dato Afnan suruh anak dia kot yang jumpa dengan bie."
"Habistu kenapa i taktahu pun.." Haellyn bertanya namun mata menunduk kebawah. Khair senyum.
Untuk kandungan kali ini, perangai Haellyn berubah-rubah. Sekejap garang, sekejap manja, sekejap sedih dan skjap miang.
Khair meramas perlahan paha Haellyn. "Nanti bie cerita eh? Dalam keta tak best la cerita sbb tak boleh peluk.."
"Hmm." Haellyn terus memandang ke luar tingkap. Majuk!
Khair hanye senyum dan mengerling sekilas. "I love you sayang.." Haellyn senyum lebar. Hari-hari malah setiap masa Khair akan ungkapkan perkataan itu tanpa jemu..
"Lebiuuuuuu" Sebut Haellysha yg sedang menepuk perlahan adiknya. Tergelak Khair dan Haellyn dengan tingkah laku anak perempuannya itu.
"HAELLYSHA. You main mekap mama lagi kan?" Icha hanya senyum keriangan. Dia menunjukkan simbol peace.
"Hekhek peace mama. Icha punya patah. Jadi Icha nk yg mama punya.." Haellyn menjeling.
"Pastu nanti patahkan lipstik mama lagi la tu.."
"Hikhik takpe papa ada. Nanti papa belanja mama."
Haellyn senyum. Nakal betul anaknya ini. Tahu sngat yg mamanya suka mempergunakan duit papanya hekhek.
"Vrrroooommm vroooooom." Haellyn panggung kepala kearah itu. Dilihat suaminya sedang mengangkat tinggi Haeman dan memusing-musingkan Haeman.
Terbeliak mata Haellyn. Dia berlari-lari anak kearah mereka. "Biey! Kenapa buat anak mcm tu!"
Haeman hanya ketawa melihat mamanya yg mencekak pinggang. "Hekhek."
Khair meletakkan perlahan anak lelakinya. Anaknya ambil mainan dan main sndirian. Haellyn menjeling kearah Khair yg melangkah kearahnya. Nk start la tu..
"Baby.." Khair langsung memeluk erat badan Haellyn. Kemas sngat sehingga dada mereka bertembung. Tangan kiri Khair memeluk pinggang Haellyn manakala tangan kanan memegang rahang isterinya.
Dia langsung menjamah bibir isterinya semahunya. Diperdalamkan lagi ciuman sehingga mereka inginkan lebih lagi..
"Hmph.. bie.." Haellyn menolak dada Khair. Khair melepaskan ciuman. Tercungap-cungap mereka sekarang.
"Why?" Serak suara garau tersebut. "Ada anak la kat sini.. No la bie.."
"Biarlah. Bie nk kiss. Rindu la bibir sayang.." Khair terus mencium skali lagi bibir Haellyn. Dia mencempung badan Haellyn.
"Bie! No! Anak-anak tak tidur lagi la.."
Khair senyum senget. "Icha dan Eman main elok-elok tau. Papa dan mama nak tambah adik."
"Oceyy papa!" Jerit Icha.
"Hihi bush bush." Haeman menyembur air liur tanda ocey.."Eii bie ni! Depan anak pun tak senonoh kan.." Ujar Haellyn lalu menepuk dada suaminya.
"Kempunan. Takleh buat ape dah."
"Eii bieyyyyyy!"
SPECIAL CHAPTER ONE DONE💋
Holaa bertemu lagi bersama pakcik hot & spicy. Umur 40 dah uncle hot korang. Rawrrr
YOU ARE READING
KHAIR : SEEK OF LOVE [C]
Romansa❣️1ST OBSESSED SERIES❣️ Umur bukan halangan seorang gadis untuk mencari teman hidup. Malah semakin berumur lelaki itu makin dia suka! Makin hot! "You ni gila la." - Izz Arman Khair "Yup. I gila-gilakan you! Jadi kekasih I jom?" - Haellyn Aryssa Peni...