🌞 Jenna szemszögéből 🌞– Ismered őket? – kérdezte tőlem kíváncsian Patrick.
– Régi ismerősök... – mosolyodtam el. – Lehet átmegyek köszönni. – legalábbis az egyikőjüknek.. a másikra meg szerintem ráköpök. Bő nyállal.
– Addig megkérdezem anyut, hogy mit ehetünk. Éhen pusztulok! – sóhajtozott Patrick
– Jó legyél. – néztem rá utoljára mielőtt kisétáltam a házból, de ő már anyáékat kutatta. Átsétáltam a szomszédba, ahol Lexiék voltak. Amint odaértem, gondolkoztam, hogy bekopogjak-e, vagy csak úgy sétáljak be, hiszen nyitva állt az ajtó. Azért bekopogtam és vártam a ház előtt. Egy perc se telt el és Oliver már lent is termett.
– Nahát, kit látnak szemeim! – húzta féloldalas mosolyra a száját Oliver, miközben az ajtófélfa felső részére támaszkodva méregetett. – Remélem hozzám jöttél, kicsi Jenna, nem ehhez a félnótáshoz. – mutatott hátra Lexire, aki nem állt olyan messze tőle.
– Hozzád a hóhér jön remélem. – közöltem vele flegmán. Olyan üthető pofája van ilyenkor. Ő csak a szemeit forgatta majd a középső ujját emelte az arcom elé.
– Jenna? – csillantak fel a szemei Oliver húgának.
– Lexi! – futottam be hozzá a lakásba, majdnem fellökve Olivert. Szorosan átöleltük egymást.
– Hékás! – üvöltötte utánam Oliver. – Nem látsz a szemedtől ribanc? – változott a hangneme az első megszólalása óta. Úgy látszik magára vette, mint mindig mindent. – Amúgy medencézni jöttél? -kezdett el vigyorogni. – Akarsz egy képet?
Sóhajtottam egyet, majd én is csak bemutattam neki, visszaszólások hiányában.
Felsétált az emeltre, egyenesen a szobájába, majd magára zárta az ajtót.
– Ne is törődj vele, sose változik! – erre a mondatára felnevettem. – Szóval, mi járatban erre? – kérdezte Lexi.
– Anya ismételten új pasija itt lakik, a szomszédban. Ott szerelmeskednek, undorító. Mondjuk, legalább ő boldog, vagy ilyesmi. -én nem igazán.. itt van Oliver és valami random faszival kell majd járnom!
– Akkor majd tudunk újra együtt lógni! Vagy vitorlázni. – ezzel felcsillant mindkettőnk szeme, majd elmosolyodtunk.
– Úgy hiányoztál már!
– Te is nekem! – majd ismét egymás nyakába borultunk.
Okééé, talán nem is olyan rossz ez a költözés..
YOU ARE READING
Belehabarodva az Ellenségembe ⛵
Romance- Ennek nem lesz jó vége... - súgtam oda neki halkan. - Csak még egy kicsit... - hajolt közel hozzám újra, majd lenyomott a padlóra és fölém mászott, újra egy mély csókot nyomva a számra. - Kérlek.. ez olyan jó... - morogta. ,,Az élet mindig elvezet...