6. Segített

8.4K 214 3
                                    

🌞 Jenna szemszögéből 🌞

Később a suli felé menet megállt mellettem egy autó. Egy gimis srác ülhetett benne, legalábbis kb. velem egykorú.

-Merre mész? -kérdezte egy mélyebb hangon, hallatszott rajta, hogy nemrég kelt.

-Ki vagy? -kérdeztem vissza miközben megálltam. Majd én biztos válaszolok egy totál idegennek.

-Wadenek hívnak. Miért válaszolsz kérdéssel kérdésre?

Vállat vontam majd tovább sétáltam. Ő utánam hajtott.

-Haza mész? -kérdezte. -Hadd vigyelek el! -erőszakoskodott.

-Igazából iskolába megyek. -álltam meg újra.

-Innen? A legközelebbi gimi is még 6km!

-Ja, asszem oda tartok.. -vontam vállat ismét. Bár vonzott nagyon az ajánlat, mert már nagyon elfáradtam. Meleg volt és felmelegedett betonon pedig méginkább. Semmi kedvem nem volt sétálni. Gondolom ő is ezt látta rajtam, mert újra megkérdezte.

-Jössz akkor? -majd átnyúlt az anyósülés felett és kinyitotta a kocsi ajtaját. Alapból nem tennék ilyeneket, de most vagy a sétálásba halok bele, azaz a hőségbe, vagy ez a Wade fickó ver agyon. Melyik a rosszabb? Nem haboztam sokáig, már nyitva állt előttem a légkondicionált, hideg autó ajtaja. Beszálltam, és amikor csuktam volna be az ajtót, valami megállította. Avagy valaki. Egy kéz tartotta az ajtót.

-Most akkor nem csukod be? -türelmetlenkedett Wade.

-É-én nem tudom.. -majd abban a pillanatban az ajtó kinyitódott és Oliver állt előtte.

-Ez meg ki? -kérdezte Oliver majd lehajolt hogy jobban belásson az autóba.

Nem akartam megmondani neki, hogy valami random idegen, de nem is kellett, mert Wade szólalt meg mellettem.

-A pasija vagyok és elviszem a suliig -majd ezzel átkarolta a vállaim a számomra ismeretlen srác. Kicsit fura érzés volt és kényelmetlenül éreztem magam. Oliver szúrósan nézett Wadere.

-Persze, majd te biztos ezzel a majommal jársz. Mondjuk össze is illetek, két baromarcú aki nem tud hazudni. -megfogta a karom és egyetlen mozdulattal kirántott az autóból. - Lehet továbbmenni, seggfej. -parancsolt rá Oliver, miközben még mindig szorította a karom. A másik kezével becsapta az ajtót és be is mutatott a srácnak. Wade szó nélkül, inkább csak morcos arccal hajtott tovább.

-Beléd meg mi ütött?! -üvöltött rám majd elengedte a karom. -Ennyire vágysz a szexre, hogy már az se baj ha megerőszakolnak?? -fördmedt rám.

-Nem is tudom ki küldött el, hogy sétáljak le 10km-t. Ha legalább feleakkora lenne az agyad mint az egód, akkor tudnád, hogy egyedül, lányként, a melegben, cseppet se biztonságos sétálni! Ennél a hőségnél meg minden jobb. -vágtam vissza

-Elviszlek, ma, aztán megkéred anyád, vagy vezesd el magad!

-Nem zavar, hogy már egy éve lehetne jogsim? Csak nem tudjuk finanszírozni.. Meg aztán, autó is kéne, anya a sajátjával dolgozni megy. Vele pedig nem mennék. Semmiképpen. Fúj.

-Jó, leszarom, jársz busszal. Most meg szállj be -mutatott a mögöttünk lévő autóra.

Megforgattam a szemeim aztán beszálltam az autóba, ő meg mellém, csak a volán mögé. Csendben telt el az egész út. Néha ránéztem, hogy bármi érzelem felfedezhető-e az arcán, de csak komor arccal bámult előre. Illetve, egyszer felémnézett. Szemeztünk egy ideig, aztán visszanézett az útra. Egy halvány mosolyt véltem felfedezni az arcán. Pár perc alatt oda is értünk.

-Na, én itt kiraklak, nem akarok veled mutatkozni. Szállj ki. -nézett rám újra amikor leállt az út szélén. -Sétálj itt végig, az utca végén jobbra lesz a suli.

-Milyen nagylelkű -mondtam, remélem érthető szarkazmussal aztán kiszálltam és rácsaptam az ajtót.

-Amúgy szívesen, az a pali ki is nyírhatott volna -közölte goromba módon, lehúzott ablakon át, majd elhajtott mellettem. Majd én biztos megköszönök neki bármit is.

Belehabarodva az Ellenségembe ⛵Where stories live. Discover now