31. Irigység

6.3K 182 10
                                    


🌞 Jenna szemszögéből 🌞

Esküszöm Oliver nem is olyan rossz ember, mint amilyennek gondoltam.. és ahogy mesélt a barátnőjéről, talán akaratlanul is, de irigyeltem. Marhára aranyos volt ahogy beszélt róla, ő igazán érezte a szerelmet és a barátnője szintúgy. Én is akartam ilyet. Hogy valaki ennyire szeressen.
Hogy valaki jól bánjon velem.
Hogy valaki törődjön velem.
Hogy valaki egyszer éppen ilyen szépen beszéljen rólam.
Esetleg maga Oliver..
Nem nézném ki belőle, de a hallottak alapján nagyon romantikus alkat, ami a mostani életemben elférne. De nem fogja elhinni, hogy már nem utálom, miután ilyen durván összetörték a szívét. Én már tényleg nem csak elviselni akarom.

-Jenna? -hallottam a hátam mögül az öcsém hangját.

-Hm? -fordultam meg miközben becsaptam a fürdőszoba ajtót, ahogy kiléptem. Ha szerencsém van, pont nem látta meg Olivert.

-Mi van ott bent? -kérdezte.

-Ja, semmi csak éppen készültem fürödni.. és.. megijedtem!

-Kérhetek chipset? Mindkettőt felhoztad és nekem így nincsen.

Banyek, a chipsek meg bent vannak Olivernél. Na azt hogy magyarázom ki. Bocsi öcsi, van egy srác a fürdőszobámban, akit anya történetesen utál és elég egyértelműen közölte, hogy többet nem szeretné látni, max holtan. Kérlek ne mondd el neki, köszke! Tök jól hangzik, mi?

-Hova tetted? -kérdezősködött miközben kutatott a szobámban.

-A fürdőben van.. -csúszott ki a számon. Az öcsém odasétált, aztán rákiabáltam.

-VÁRJ, oda nem mehetsz be!

-Miért nem?! -dühöngött.

-Meert.. bent van egy mosómedve.

-Micsoda?!

-Ja, én se hittem el, beszökött az ablakon és szétszed mindent. Hallod? -itt reméltem, hogy Oliver csinál valami hangot, meg ilyesmi. Nem csalódtam, Oliver gyorsan kapcsolt és furcsa hangokat adott ki – mint egy mosómedve.

-Jézus, azért majd szólj anyának róla! -ijedt meg, látszólag bevette. Aztán kisétált a szobából, majd én azonnal be is csaptam az ajtót, és a fürdőm felé vettem az irányt.

-Köszönöm hogy falaztál.. -mosolyodtam el az ajtó előtt, habár a számat nem látta, de a hangomat hallotta.

-Gyere be.. -szólalt meg egy kis idő után.

Belehabarodva az Ellenségembe ⛵Where stories live. Discover now