🌞 Jenna szemszögéből 🌞Nagyon rossz passzban voltam a reggel. Kávét nem ittam. Senkivel nem váltottam egy szót se, csak felvettem a szokásos haspólóim közül egyet, aztán leesett, hogy ez így nem lesz rendben. Inkább egy hosszabb, lógós pólót húztam fel. Ez így ment nagyjából egy hétig.
Chester folytatta a sebek hagyását a testemen, főleg a hátamon végülis. Ő ettől jobban érezte magát. Egyszer megpróbáltam visszaütni és kivenni a kezéből a bicskáját, de csak nekem lett rosszabb. Jobb ezekben, mint én, ez tény. Folyamatosan puszilgatni akar, meg ölelgetni, nekem meg nagyon nem mindegy, hogy kitől kapom ezeket. Hiába ez szinte minden, amire vágyom. Apró fizikai érintések.. vagy talán nem olyan apróak. Nem tudom, kitől fogadnám el, de tőle biztosan nem esik jól.
Anyával alig beszéltem, hiszen ő folyamatosan a Chesterről kérdezgetett, ő pedig a lelkemre kötötte ha bárkinek el merem mondani, hogy miket csinál velem, kinyír. Amit ki is néztem belőle, őszintén szólva.
Lexivel néha kijártunk vitorlázni, ez mindig megnyugtatott. A tenger hangja, valami elképesztő volt. Az egyetlen ember volt aki tudta, hogy mi is történik velem valójában amikor Chesterrel vagyok. Meg hogy nem az az álompár vagyunk, akiknek anyám szentül hisz minket. Most mivan? Az életemet is rábíznám, persze hogy elmesélek neki mindent!
Oliver ismét mindenki elött lejáratott. A menzán, elmondása szerint véletlenül leöntötte a pólómat az ételével. Majd bejött velem a mosdóba, mintha törődne velem. Aztán az a hülye matek tanár, még mellé is ültetett. Mert hogy állítólag sokat dumál órán és majd én rendbeszedem. Persze, biztosan a nagy Jenna Grey lesz az, aki a saját életét nem tudja jelenleg hova tenni. Tényleg, tök valószínű, hogy ilyenekre lesz időm vagy kedvem. El is akarom őt kerülni, erre tessék. Chester azt mondta, hogy Oliver közel akar férkőzni hozzám. Lehet, hogy ő kérte meg a matek tanárt is. Meg azért jött el velem kimosni a ruhám. Ez mind egy nagy összesküvés része.
Nem, nem Chesternek hiszek, de látom én a dolgokat. Pontosan úgy folynak, ahogy ő mondta és szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy így is fog végződni.
YOU ARE READING
Belehabarodva az Ellenségembe ⛵
Romance- Ennek nem lesz jó vége... - súgtam oda neki halkan. - Csak még egy kicsit... - hajolt közel hozzám újra, majd lenyomott a padlóra és fölém mászott, újra egy mély csókot nyomva a számra. - Kérlek.. ez olyan jó... - morogta. ,,Az élet mindig elvezet...