27. Elszúrtam

6.3K 177 3
                                    


🌞 Jenna szemszögéből 🌞

-Felelek. -őszintén, féltem, hogy mit kérne ha mernék.

-Hmm.. mi történt veled a szekrényben?

-Ja, most érdekel, amikor bezártatok akkor nem érdekelt, mi?

-Akkor is érdekelt! -vágta rá.

-Nyilván, mintha törődnél mások érzéseivel.

-Ez így.. Ez így egyáltalán nem igaz! Ne szólalj meg, ha fogalmad sincs, hogy miről beszélsz.. -hajtotta le a fejét, aztán felült. -Válaszolj már.. mondanám, hogy nem érek rá egész nap, de sajnos itt leszek és..

-És boldogítasz a csodálatos személyiségeddel, tudom. Kösz.

-Választ kérek. -vetette rám szigorú tekintetét. Úgy beszélt, mint valami tanár.. vagy egy szülő, vagy ilyesmi.

-A parfümöd.. rossz emlékekhez fűz az illata..

-Igeen, hasonlót feltételeztem. De már mást használok.

-Tényleg? Miattam cserélted le? -csodálkoztam. Sőt, örültem. Aztán ez az öröm hamar elhagyott.

-Hm? Dehogyis, csak már untam a régit..

-Oh értem.. hát.. felelsz vagy mersz?

-Felelek. Itt nincs túl sok minden amire rávehetnél. Mármint, érted, nincs túlságosan sok értelme merni. -erre rábolintottam.

-Hány barátnőd volt eddig? -puszta kívancsiskodás, fel tudja-e sorolni azt az 50 nőt körülbelül akit már az ujja köré csavart.

-Egy.

-Az igazat. -horkantam fel.

-Tényleg egy volt! Mit kell ezen nevetgélni? -kérdezte durvább hangnemben.

-Várj.. egy? Azt hittem a suli összes lányával jártál már... Ha szabad kérdeznem, mi történt köztetek?

-Miért érdekel? -itt valami megváltozott benne. Látszott hogy felkavarja a téma vagy nem szívesen beszél ilyesmiről.

Mielőtt belekezdtem volna a mondandómba, közbevágott.

-Mit tudsz te rólam.. -flegma és lenéző vonásokkal nézett rám. Ha eddig jó kedve is volt, vagy ahhoz hasonló, már biztosan nincsen. Ami nekem köszönhető.

-Elég keveset. -sóhajtottam.

-Maradjon is így, ez egy béna játék.. -ezzel ki is kelt az ágyból.

-Oliver..

-Van egy mosdód esetleg?

Nem szóltam többet hozzá, csak a fürdőszobámba nyíló ajtóra mutattam, ahova lassú járással és lefelé hajtott fejjel sétált be. Hallottam ahogy fordul a zárban a kulcs. Bezárta magát.

Borzasztó bűntudat gyötört. Esküszöm nem akartam rosszat, de ha már itt van ez a lehetőség és egy ideig itt kell maradnia Olivernek jobb lenne ha kicsit összemelegednénk. NYILVÁN, nem szó szerint, meg nem túl közel... Csak hogy ne nyírjuk ki egymást.

-Oliver.. -szólitottam meg újra.

Belehabarodva az Ellenségembe ⛵Where stories live. Discover now