🌞 Jenna szemszögéből 🌞Életemben szerintem először éreztem magam biztonságban. Gyűlölöm Olivert: Sose tudnám neki megbocsátani azt, amit velem tett. Viszont amikor a karjai közt voltam, elfelejtettem mindent. Habár rettentően rossz emlékeket hoz elő az illata..
Az utolsó órám után kisétáltam a suliból. Már majdnem kezdtem el a gyaloglást hazafelé, csak hátulról valaki megfogta a kezem. Hátrafordultam. A srác állt előttem, aki beletuszkolt Oliver szekrényébe. Beszédre nyitottam a számat, hogy jól beolvassak neki, de mielőtt egy hang is elhagyta volna az ajkaim, közbevágott.
– Jenna, nem tévedek? -kérdezte.
– Baromarc. Nem tévedek. – jelentetten ki aztán egy halovány mosoly jelent megy az arcán.
– Vicces lány vagy. Oliver mondta, hogy tegyük ezt veled. Nekem abszolút nem állt szándékomban akárkit bántani, pláne nem olyen szép lányokat, mint te! – bókolt. Legalábbis próbálkozott. Nem igazán hatott meg a dolog, de azért kedves volt.
– Mit akarsz tőlem? – kérdeztem felé fordulva.– Figyelmeztetni. Oliver közel akar férkőzni hozzád, nagyon közel, hogy aztán mégjobban hátbaszúrhasson. Nagy terve vannak ellened, csak annyit kérek, hogy kerüld el őt - mivel Olivert az ellenségeim közé tudhatom és eléggé faramuci, hittem neki. Szóval ezért ölelt meg. Ez csak egy terv része..
– Hogy hívnak? – nem igazán tudtam lereagálni amit az előbb mondott.
– Chester. Ó, és amúgy én viszlek haza. Anyukád kérte. – kikerekedtek a szemeim. Ő az a "tökéletes pali akiről annyit beszélt nekem anya.
– Hát Chester, örülök, hogy megismerhettelek! -muszáj leszek hozzászokni. Aztán meg, nem akarok vele rosszban se lenni, erősebb nálam..
– Úgyszinten. – újra megragadta a kezem és elvitt az autójáig. Nem gondoltam volna, hogy egy napon belül kétszer is beülök idegenek kocsijába. Amikor kipillantottam az autóból, véletlenül összenéztünk Oliverrel. Testnevelés órája lehetett, mert le volt izzadva. A haja szinte csurom vizesen lógott bele az szemeibe. Aztán lentebb vándorolt a tekintetem. Pólója ráfeszült a kidolgozott felső testére. Nagyon dögös volt. Undorítóan az volt. A furcsa álmodozásomat Chester szakította félbe.
– Vágod, hogy direkt csinálja? Az ujja köré akar csavarni, amyira tipikus. – forgatta meg a szemeit, majd elhajott az autóval.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Belehabarodva az Ellenségembe ⛵
Romance- Ennek nem lesz jó vége... - súgtam oda neki halkan. - Csak még egy kicsit... - hajolt közel hozzám újra, majd lenyomott a padlóra és fölém mászott, újra egy mély csókot nyomva a számra. - Kérlek.. ez olyan jó... - morogta. ,,Az élet mindig elvezet...