21. Új barát

6.9K 201 4
                                    


🌞 Jenna szemszögéből 🌞

– Segíthetek? – kérdezte.

– Hogy mii?? Te nekem..? – néztem végig magamon, aztán elismételtem. – NEKEM akarsz segíteni?

– Nézd, engem is sokáig szivattak, bár nem Oliver, ahhoz nem voltam elég menő. Engem pár haverja zaklatott minden nap a suliban és nem volt senki mellettem, pedig nagyon rászorultam..

– Nem voltál elég.. menő? – kérdeztem vissza. Milyen dolog már, attól leszel menő ebben az iskolában, hogy Oliver Carter megszomorítja az életét.

– Oliver nem kezd ki minden lánnyal, csak akiken látja, hogy tűrik. Akik nem hagyják magukat!

– Értem, hát... valóban nem ártana most... egy kis segítség. – nyeltem nagyot.

– Egyébként Amelia vagyok, te pedig..?

– Jenna, Jenna Grey. – mosolyodtam el.

– Ha gondolod idehozom az edzős cuccom, abban vannak ruhák neked, ezeket pedig vedd le! -nézett rám miközben sétált az ajtó felé.

– Várj! – szóltam rá, mire ő megállt.

– Igen? – kérdezte kedvesen.

– Köszönöm.. Köszi.. mindenért! – erre a mondatomra felnevetett.

– Mire valók a barátok, nemde? – mosolyodott el Amelia. Rettentően kedves volt, esküszöm, saját anyám nem bánt velem még ilyen jól..

Amikor visszaért, én már levettem a ruháimat, falazott nekem amíg felöltöztem. Megköszöntem neki és együtt mentünk be órára. Sokat nevetgéltünk, kibeszéltünk egy csomó mindenkit, kiderült, hogy sok a közös bennünk. Neki is van egy öccse, elváltak a szülei, bár ő az apjával él. Ő imád úszni, én pedig vitorlázni.

Suli után áthívtam hozzánk, főztünk együtt, sokat nevettünk

– Jenna! Mondj valamit magadról, amit senki sem tud! – kíváncsiskodott.

– Hát.. hmm.. Valójában sok minden van – felnevettünk. Egész nap együtt voltunk, de ez csupán egy nap. Mégis jobban éreztem magam mint bárkivel mással.

–Mindet hallani akarom! – lelkesedett.

– Van egy srác.. Chester, biztosan ismered, a sulinkba jár. Nem mondhatod el senkinek de..

És elmeséltem. Mindent amit tudtam, ami benne volt a fejemben. Meséltem neki az Oliverrel való múltamról, Chesterről, hogy miket csinál velem.. Nem szabadott volna, de olyan biztonságban éreztem magam. Mellette megnyugodtam és le tudtam vezetni a stresszt, kissé olyan mint Lexi, de azért őt nem múlja felül.

Tudtam, hogy Amytől biztosan nem fogja visszahallani Chester amiket az előbb hallott tőlem. Legalábbis remélem...

Belehabarodva az Ellenségembe ⛵Where stories live. Discover now