12. Bölüm ~ Acı Şeridi

327 52 169
                                    

Bu hikayede geçen olay ve kurumlar hayal ürünü olup kurgudan ibarettir.

Keyifli Okumalar!

Şarkı: Melike Şahin-Deli Kan

OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN OLUR MU BEYAZ GÜLLER;) BÜYÜMEK İÇİN SİZE İHTİYACIM VAR.

                     Yazardan
    
                    (Günümüz)

Acı şeritleriyle kapladın hayatımı...

Başlangıcını sen kararlaştırdın. 

Sonunu sen imkansız kıldın. 

Bırak nefes alayım dedim: Hayatımı kendi kıyametin yaptın. 

Ömrümün ilk kıyısında sevdim ben seni. 

Aşkımı sınırlarından çıkarmadın. 

Zaafımı, kendi çıkarlarında yaktın; kül ettin... 

                              ŞİİR : RAVZA ÇİFTÇİ

                          ***

Bazı anlar vardır; yaşansın isteriz, yaşanınca da pişmanlıktan geberecek seviyeye geliriz.

Şu an o anlardan biriydi Ayçıl için. Acil çıkış merdivenlerini çıkmak bir yokuşu çıkmak gibiydi.

Az evvel gördükleri onu sarsmıştı. Kendiyle çelişiyordu. Ne olduğunu düşünüyordu?

Bir amaç doğrultusunda geldiği yol onu hangi yola saptırıyordu?

Yorulmuştu!

Bunca şeyin içerisinde birde kalbinin ağrısı onun isteyeceği son şeydi.

Ama ağrıyordu işte. Kalbi çok ağrıyordu. Ağrımamalıydı. Susmalıydı. Durmalıydı.

Onun amaçları vardı.

Daha fazlası yasaktı ona. Kalbini hissedemezdi. O sadece aklı ile bu yolu ilerleyebilirdi.

Merdivenler üstüne üstüne geliyordu. Az evvel gördükleri sürekli gözünün önüne geliyor, her dakika dudaklarını kemiriyordu.

Kalbindeki o sızı onu boğuyormuş gibi hissettirse de kendini durdurmaya çabaladı.

Elini saçlarına geçirip sinirini atmaya çalışıyordu ki çoktan ikinci katın kapısına gelince durdu. Kapıyı açtı ve binaya giriş yaptı.

Dakikalar önceki vampiremiz bir anda önünü kesince şaşırdı. Kız hâlâ ağzındaki sakızı ile, ağzını gere gere, malûm şey gibi çiğnerken kaşlarını çattı ve dikkatle inceledi.

Bu kızın davranışlarını da kestiremiyordu. Kız çok garipti.

'Geçmiş olsun! Faili meçhul cinayete kurban gidiyore!' diyen iç sese öfkeli bir nefes verdi.

"Ne oldu? Ne diye kafamda dikiliyorsun?" dedi Ayçıl. Kız ayaklarındaki siyah topuklu ile ritim tutup, kollarını da birbirine doladı.

"Bak!" dedi derin bir nefes vererek. "Şu Azat mıdır nedir sakızlarımın hepsini çaldı! Söyle şuna getirsin! Onlar benim sakızlarım! Onlar benim bebeklerim!" diye sızladı. Ayçıl gözlerini açmış dikkatle ve şaşkınlıkla karşısındaki kızı inceliyordu. 

GÖREV SÜRESİ OPERASYONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin