Vera hızlı adımlarla ilerlediği koridorda çarptığı kişilerden özür dileyip geçiyordu.
O kadar aceleci davranıyordu ki gören hastası var ona yetişiyor sanardı. Ancak onun amacı çok başkaydı.
Öğrenmek istediği şeyler vardı ve bu onu yiyip bitirmişti. Sadece küçük bir şey gibi görünsede aslında çok büyük bir şey varmış gibi...
Hızlıca kartını okutup içeri girdiği odanın kapısını üstüne vurmuş, sandalyeyi çekip açık olan bilgisayardan dosyalara girmişti.
Burada bir yerde olmak zorundaydı.
Sanıkların olduğu dosyalar arasında aradığı ismi bulamaması kaşlarını çatmasına neden olurken bir ihtimal karışmıştır diyerek diğer kayıtlar arasına bakmaya başlamıştı. Tabi gördüğü şeyle küçük dilini yutana kadar...
Polis kayıtlarının dosyasının hemen altında gördüğü isim kalbinin çarpmasına neden olurken hızla ona tıklamıştı.
Jeon Jungkook
Ancak ev adresi, kişisel bilgileri ve telefon numarasını görmüştü.
Altta gizlenen ve giriş için kod isteyen dosyayla şüpheleri daha da artarken stresle alnını ovuşturdu. Birkaç kod girsede bir işe yaramamıştı ve bu dahada sinir bozucuydu.
"Aishh!"
Hızla dosyaları kapatıp odadan çıktığında ona doğru koşan memur arkadaşıyla karşılaşmıştı.
"Jeon Jungkook."
Vera kaşlarını çatarak ne olduğunu sorarcasına başını iki yana salladığında arkadaşı arkasına bakıp ona döndü tekrar.
"Burada. Müdürün yanına gitti."
Vera duyduğuyla gözlerini büyülterek koşmaya başlamıştı. Yukarı kata çıktığında herkesin fısıldaşarak müdür odasının camına baktığını gördü. Aralarından geçip öne doğru geldiğinde gördüğü bu adam ellerini titretmeye yetmişti.
Simsiyah giyinmiş, şeffaf gözlüklerinin aksine siyah kemik gözlüklerini takmıştı. Sağ ayağı sol dizinin üzerinde, sağ kolu oturduğu koltuğun kenarında, sol dirseğide masaya dayalı, eli alnına yaslıydı.
Müdür ise çıldırmışçasına ayakta ona bir şeyler anlatırken o gayet sakindi. Sakinliği insanı katil ederdi.
Başkomiseri camda belirdiğinde kaşları daha da çatıldı Vera'nın. O da mı bu işin içindeydi? O yüzden vaka sırasında çokça rahattı...
Jungkook sol kolunu masadan çekmiş kucağına bırakarak tehlikeli sırıtışını yüzüne yerleştirmişti. Kısık bakışları altında başkomiseri süzerek ayağa kalkmış yavaşça ona yaklaşarak boğazını çok normal bir şey yapıyormuş gibi kavramıştı. Sıkmıyor ama acıtıyordu tutuşu. Müdür ise öylece seyrediyordu çünkü karşısındaki adam hiçte normal biri değildi.
Vera korkuyla onlara bakarken Jungkook, başkomiseri cama itmişti. Ani hız ve yükle cam paramparça olup herkes çığlık çığlığa kalırken Jungkook, camlar üzerinde yığılan başkomisere karşı ifadesizce bakmıştı. Ardından kırdığı boydan boya camdan kapıdan çıkar gibi çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon Jungkook | KS1
FanfictionBen Jeon Jungkook. Bu kadarı bile sizin için fazla. [Katil sıralamasında 1.] 18.11.2023 [Army sıralamasında 1.] 02.02.2024 [Zanlı sıralamasında 1.] 28.04.2024