-28-

248 21 24
                                    


.

Jungkook kaynayan çorbanın altını kısarak son demlerini çekmesi için kapağını kapattığında derin bir nefes verip tekrar tekrar kontrol ettiği kızın odasına doğru tekrar ilerlemişti. Aradan bir buçuk saat geçmişti. Ancak Vera hâlâ olduğu gibiydi.

Odaya girdiğinde hâlâ uyuyan Vera'nın yanına gitmiş, yanındaki boşluğa oturarak arkasına yaslanmıştı. Elini kızın saçlarına götürüp okşadığında derin bir nefes almıştı.

Özellikle son iki aydır Vera'nın yaşadıklarını düşünüyordu ve nasıl yüklerin altında kaldığını anlamaya çalışıyordu.

Düşüncesi böyleyse Vera'nın nasıl kaldırmasını beklerdi ki?

Vera'nın telefonu çalmaya başladığında Jungkook yan tarafındaki komodinde duran telefona çevirmişti bakışlarını.

Babam arıyor...

Jungkook ilk başta bakmasada üçüncü kere ısrarla arayan başkana karşı göz devirerek telefonu alıp odadan çıkmıştı. Telefonu açıp kulağına götürdüğünde Bay Walsh'un telaşlı sesini duymuştu.

"Vera? Kızım deli misin? Niye bakmıyorsun telefonuna? Ne kadar korktum haberin var mı?"

Jungkook alayla güldüğünde girdiği mutfağın tezgahına yaslanmıştı.

"Korkmak şimdi mi aklınıza geldi?"

Bay Walsh duyduğu sesle kalakalırken Vera'nın güvende olduğuna emin olmuştu.

"Jungkook?"

Jungkook kaşlarını çatarken dudaklarını hırsla araladı.

"Kızınızın bunca yükün altına girmesine izin verirken aklınıza korkmak gelmiş miydi? Başkan Walsh."

Başkan sessiz kalırken onun haklı olduğunu biliyordu. Ancak elinden bir şey gelmiyordu.

"Hadi ben elin oğluydum. Kendi kızınızın hayatını karartacak kadar taş kalpli misiniz Başkan Walsh?

Başkan iç çekti. Jungkook onun için el oğlu falan değildi ancak herkesin zorunda kaldığı yükler vardı ve Jungkook'a bunu söylese anlayacağını biliyordu.

"Onu korumaya çalıştım..."

"Siz, kendi ellerinizle onun bu zararı almasına müsaade ettiniz. Ve emin olun Başkan Walsh. Aynı zararı size misliyle geri ödeyeceğim."

Jungkook telefonu onun yüzüne kapatırken ocağı kapatmış Vera'nın yanına geri dönmüştü. Telefonu eski yerine koyup Vera'nın yanındaki yerine oturmuş başını yatak başlığına yaslayıp yüzü ona dönük şekilde yatan kızı izlemeye başlamıştı.

O gün Vera ona açıldıktan sonra Jungkook'u dinlemeden 'sadece bil diye karşılık istemiyorum' demiş korlu içerisinde eşyalarını alıp gitmişti.

Oysaki Jungkook'un gözlerine ufacık baksa aynı duyguları onun gözündede görecekti...

Yavaşça kımıldanan bedenine karşı içi rahatlarken Vera gözlerini hafiften kararmaya başlamış olan havayla açmıştı. Yanında gördüğü bedenle başını kaldırdığında Jungkook'un ona baktığını görmüştü.

Jeon Jungkook | KS1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin